فرو ریختن اولین دیوار مهربانی در نجف آباد
فرو ریختن اولین دیوار مهربانی در نجف آباد

به دنبال درج برخی مطالب در فضای مجازی و موضع گیری های صورت گرفته در بین مردم و مسئولان پیرامون “دیوار های مهربانی” نجف آباد، محلی که در تقاطع خیابان های قدس و شیخ بهایی بدین منظور در نظر گرفته شده بود، از فهرست” دیوار های به اصطلاح مهربانی شهر” حذف شد. اخیرا نیز یکی […]

به دنبال درج برخی مطالب در فضای مجازی و موضع گیری های صورت گرفته در بین مردم و مسئولان پیرامون “دیوار های مهربانی” نجف آباد، محلی که در تقاطع خیابان های قدس و شیخ بهایی بدین منظور در نظر گرفته شده بود، از فهرست” دیوار های به اصطلاح مهربانی شهر” حذف شد.

اخیرا نیز یکی از اعضای شورای شهر نجف آباد در کانال تلگرامی خود، از تصمیم این مجموعه برای حذف چنین نقاطی در گوشه و کنار نجف آباد خبر داده بود.

مشکلات بهداشتی،نازیبایی محیط شهری و شیوع برخی معضلات اجتماعی از دلایل مخالفان وجود “دیوار های مهربانی” در نجف آباد به شمار می آید.

البته برخی مدعی هستند که عده ای سود جو،لباس های قرار داده شده در چنین نقاطی را  پس از جمع آوری،در بازارهای روز سطح شهر به قیمت های بعضا قابل توجه می فروشند و عملا این البسه به دست مستمندان واقعی نیز نمی رسد.

لازم به ذکر است که نجف آباد به دلیل داشتن خیریه های متعدد و فعال در زمینه های اختصاصی مختلف، به شهر  خیریه های کشور مشهور شده است.