فعالیت ۳۰۰ هیات مذهبی در شهرستان نجف آباد
فعالیت ۳۰۰ هیات مذهبی در شهرستان نجف آباد

اصفهان امروز: در حال حاضر ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال داریم که ۲۷۰ هیئت در بخش مرکزی و ۳۰ هیئت در بخش مهردشت فعالیت می‌کنند. حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری به برگزاری همایش‌های ماهیانه یا فصلی برای هیئت‌ها اشاره کرد وگفت: در طول سال همایش‌های فصلی یا بیشتر برای مسئولان و اعضای هیئت‌ها برگزار می‌کنیم که استقبال خوبی می‌شود […]

اصفهان امروز: در حال حاضر ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال داریم که ۲۷۰ هیئت در بخش مرکزی و ۳۰ هیئت در بخش مهردشت فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری به برگزاری همایش‌های ماهیانه یا فصلی برای هیئت‌ها اشاره کرد وگفت: در طول سال همایش‌های فصلی یا بیشتر برای مسئولان و اعضای هیئت‌ها برگزار می‌کنیم که استقبال خوبی می‌شود و درواقع نوعی تغذیه فکری با توجه به شرایط محیطی به آنان داده می‌شود.

در این جلسات با توجه به آسیب‌های اجتماعی از مسئولان هیئت‌ها خواسته می‌شود در دعوت از سخنرانان مسائل و معضلات کنونی مانند بیکاری، طلاق، اعتیاد و اختلافات خانوادگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: در این همایش‌ها از اعضا نظرسنجی می‌شود تا نقاط ضعف در جلسات بعدی برطرف شود. وی در ادامه به برگزاری اجتماعات مردمی در اول ماه محرم اشاره کرد وگفت: سعی شده از این اجتماعات حمایت بیشتری صورت گیرد و در مناطق مختلف شهرستان مردم را به سمت این اجتماعات و مجالس دسته‌جمعی هدایت کنیم.

جعفری به اعزام مبلغان در ماه‌های محرم و صفر نیز اشاره کرد وگفت: در این ماه‌ها روحانیون و مبلغان به مکان‌های آموزشی، پادگان‌ها، مساجد و برخی از ادارات اعزام می‌شوند.