فلافلی متفاوت در نجف آباد+ تصاویر
فلافلی متفاوت در نجف آباد+ تصاویر

از حدود یک ماه پیش یکی از جوانان با اخلاق شهر اقدام به راه اندازی مغازه فلافل فروشی کرده که تفاوت اصلی آن با دیگر مجموعه های فعال در سطح شهر، استفاده از روغن کنجد درجه یک برای طبخ فلافل در کنار بهره گیری از مواد تازه به عنوان افزودنی های ساندویچ فلافل است. محمد […]

از حدود یک ماه پیش یکی از جوانان با اخلاق شهر اقدام به راه اندازی مغازه فلافل فروشی کرده که تفاوت اصلی آن با دیگر مجموعه های فعال در سطح شهر، استفاده از روغن کنجد درجه یک برای طبخ فلافل در کنار بهره گیری از مواد تازه به عنوان افزودنی های ساندویچ فلافل است.

محمد پورقیصری با اشاره به وجود روغن های کنجد مکانیزه و سنتی در بازار می گوید: «ما این جا از روغن کنجد سنتی استفاده می کنیم که فاقد دانه های اضافه در ترکیب اولیه خود است و همین موضوع از تغییر رنگ سریع روغن در زمان طبخ فلافل ها جلوگیری می کند.»

پورقیصری هدف خود را ارائه محصولی با کیفیت و جلب رضایت مشتری در عین حاشیه کم سود دانسته و می گوید: « بهترین روغن کنجد هم پس از مدتی به دلیل وجود ترکیبات سیب زمینی در مواد اولیه فلافل و طبخ چیپس، تغییر رنگ می  دهد و در این واحد حداکثر ۴روز از روغن استفاده می کنیم.»

وی کمترین میزان استفاده از طعم دهنده ها را دیگر ویژگی محصول خود دانسته و اضافه می کند: «تمامی مواد استفاده شده در ترکیب فلافل (حتی ادویه جات) را در مقادیر کم و به صورت تازه تهیه می کنیم. این طوری دیگر نیاز چندانی به طعم دهنده ها برای جلب رضایت مشتری نیست.»

فلافل فروشی «هات فل» را در خیابان شریعتی بعد از تقاطع۲۲ بهمن یا همان خیابان بیمارستان می توانید پیدا کنید. تلفن ۰۹۱۳۶۸۴۱۸۴۹ هم در این جا برای سفارش مشتریان در نظر گرفته شده است.