فوتبال بانوان از سیما پخش شود
فوتبال بانوان از سیما پخش شود

ایسنا:شهبازی مربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان نجف آباد پخش نشدن بازی‌های فوتبال بانوان از رسانه را یکی از دلایل بی‌رغبتی اسپانسرها عنوان کرد و افزود:‌ مگر چه می‌شود یک بخش‌هایی از بازی پخش شود. پوشش لباس بازیکنان ما در زمین از بسیاری از پوشش‌های در جامعه بهتر است. اگر بازی‌های ما پوشش خبری داشته […]

ایسنا:شهبازی مربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان نجف آباد پخش نشدن بازی‌های فوتبال بانوان از رسانه را یکی از دلایل بی‌رغبتی اسپانسرها عنوان کرد و افزود:‌ مگر چه می‌شود یک بخش‌هایی از بازی پخش شود. پوشش لباس بازیکنان ما در زمین از بسیاری از پوشش‌های در جامعه بهتر است. اگر بازی‌های ما پوشش خبری داشته باشد قطعا اسپانسرها حمایت خواهند کرد چرا که زمانی که برای جذب اسپانسرها می‌رویم، تنها سوالی که از ما می‌پرسند این است که حمایت از این تیم چه سودی برای ما دارد.

شهبازی در پاسخ به این سوال که شایعه انحلال تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به دلیل مشکلات مالی صحت دارد یا خیر؟ بیان کرد: انحلال تیم، شایعه است. ان‌شاءالله تمام عزم خود را جزم خواهیم کرد تا قهرمان فصل شویم. مشکلات مالی داریم اما نه این که بخواهد باعث انحلال تیم شود. تا نیم فصل خیلی شرایط مهیا نبود و نتوانستیم آن طور که شایسته بازیکنان تیم‌مان است از آن‌ها حمایت کنیم. در تعطیلات نیم فصل فرصتی به دست خواهد آمد تا با تزریق پولی که به باشگاه می‌شود هم انگیزه برای بازیکنان شود و هم با قدرت بیش‌تری نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه همیشه مردان باید حرف اول را بزنند. همان طور که می‌دانید مبلغ قرارداد یک بازیکن مردِ درجه ۲ و ۳ باشگاه‌های کشور به اندازه تمام هزینه‌های یک تیم بانوان است و این ناراحت کننده است.