فوت ۳۷ کرونایی در نجف آباد طی ۱۵روز گذشته
فوت ۳۷ کرونایی در نجف آباد طی ۱۵روز گذشته
در نشست هفتگی ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان نجف آباد که به صورت منظم با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف به میزبانی هلال احمر برگزار می شود، اعلام شد که در نیمه اول آبان 99، 37 بیمار کرونایی در شهرستان فوت کرده اند.

فوت ۳۷ کرونایی در نجف آباد طی ۱۵روز گذشته

در نشست هفتگی ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان نجف آباد که به صورت منظم با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف به میزبانی هلال احمر برگزار می شود، اعلام شد که در نیمه اول آبان ۹۹، ۳۷ بیمار کرونایی در شهرستان فوت کرده اند.

در این جلسه که یکشنبه ۱۸ آبان برگزار شد، با اشاره به کاهشی شدن آمار بستری ها و فوتی های شهرستان به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم، تعداد فوتی های نیمه اول مهر ماه ۹۹، ۵۱ نفر اعلام شد.

هم چنین اعلام شد که در ماه های اخیر بیش از ۶ هزار بازرسی از اصناف مختلف شهرستان با موضوع رعایت شیوه نامه ها انجام شده که طی آن نزدیک به ۵۰۰ اخطار کتبی نیز به متخلفان داده شده است.

طبق دستورالعمل ستاد کرونا شهرستان، اصناف متخلف اگر با تذکر کتبی روش خود را تغییر ندهند، ۳۰۰ هزار تومان جریمه شده و در صورت تکرار مجازات هایی مانند جریمه ۱ میلیون تومانی و پلمپ یک هفته ای در انتظارشان خواهد بود.

نیروی انتظامی شهرستان نیز در روزهای اخیر و در راستای کنترل تردد ها به شهرستان، از ورود حداقل هزار خودرو جلوگیری کرده، ۹ خودرو را اعمال قانون ۵۰۰هزار تومانی کرده و شش خودرو را به پارکینگ منتقل کرده است.

در بخش دیگری از گزارش های ارائه شده در این جلسه اعلام شد که از ابتدای شروع بحران کرونا تاکنون، بیش از ۱۰۰ پلمپ در شهرستان انجام گرفته که مهم ترین آن ها ۲۲نانوایی، ۱۲ آرایشگاه مردانه و زنانه و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی، ۲ تالار پذیرایی، ۲ بانک، ۲ رستوران و ۴ فروشگاه زنجیره ای هستند.

جلسه ستاد مردمی کرونا نجف آباد (18آبان99)

جلسه ستاد مردمی کرونا نجف آباد (۱۸آبان۹۹)

فوت ۳۷ کرونایی در نجف آباد طی ۱۵روز گذشته