قطعه زمینی در یزدان‌شهر نجف‌آباد وقف شد
قطعه زمینی در یزدان‌شهر نجف‌آباد وقف شد

با نیت ساخت مسجد قطعه زمینی در یزدان‌شهر نجف‌آباد وقف شد [tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab]رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد از وقف جدیدی با نیت احداث خانه عالم و ساخت مسجد خبر داد.[/tab][/tabs] حجت‌الاسلام علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واقف نیک‌اندیش نجف‌آبادی قطعه زمین خود را وقف کرد. […]

با نیت ساخت مسجد
قطعه زمینی در یزدان‌شهر نجف‌آباد وقف شد
[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab]رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد از وقف جدیدی با نیت احداث خانه عالم و ساخت مسجد خبر داد.[/tab][/tabs]

حجت‌الاسلام علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واقف نیک‌اندیش نجف‌آبادی قطعه زمین خود را وقف کرد.

وی تصریح کرد: این موقوفه با داشتن ۱۰۲ مترمربع مساحت، ارزشی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: محمد سلیمان‌پور زمین خود را با نیت احداث خانه عالم و مسجد صاحب‌الزمان (عج) وقف کرده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه این موقوفه در یزدان‌شهر شهرستان نجف‌آباد واقع شده است، خاطر نشان کرد: خانه عالِم نوعی فضای اقامتی و عمومی است که در روستاهای ایران ساخته می‌شود.

کریمی متذکر شد: خانه‌های عالم مکان‌هایی هستند که در هر روستا برای استقرار مروجان مذهبی (روحانیون) و مبلغان دینی ساخته می‌شوند.

وی بیان کرد: این فضاها علاوه بر داشتن امکانات اقامتی برای مبلغان، دارای دفتر کار و محل ملاقات عمومی نیز هستند.