قهرمانی بانوان والیبالیست نجف آباد در استان
قهرمانی بانوان والیبالیست نجف آباد در استان

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در آخرین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان استان که در رده امید که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، تیم منتخب نجف آباد با شکست ۲ بر یک فلاورجان در رقابت فینال توانست بر سکوی قهرمانی بایستد. سیدمحمد طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد در […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در آخرین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان استان که در رده امید که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، تیم منتخب نجف آباد با شکست ۲ بر یک فلاورجان در رقابت فینال توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.

سیدمحمد طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد با بیان این خبر اظهار داشت: در این رقابت ها که به مدت پنج روز انجام گرفت، تیم اعزامی شهرستان با ترکیب سارا رجبیان، پریسا اعلائی، فرزانه شکوه، زهرا حشمتیان، مهناز فخاری، فروغ حوض ماهی، فائزه امیرحسینی، الهه سادات موسوی، غزاله الهیاری، زینب قائدی، پوران یزدانیان و مریم ایرانژاد بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی با اشاره به حضور اکرم داودی و فهیمه حقیقی به عنوان مربی و سرپرست در کنار فعالیت کمک مربیانی چون فرزانه عموعلی اکبری و فهیمه حقیقی در تیم اعزامی افزود: از دیگر افتخارات ورزش شهرستان طی روزهای اخیر می توان به راه یابی امین نوری ووشوکار نجف آبادی به اردوی تیم ملی در نخستین مرحله انتخابی درون اردویی تیم منتخب کشور اشاره کرد که در آکادمی ووشوی مجموعه ورزشی آزادی تهران محقق شد.
برپایی کارگاه سه روزه آموزش کوهپیمایی با شرکت نزدیک به ۲۴ نفر علاقه مند در ارتفاعات شمالی شهر به سرپرستی محمد علی کامرانیان دیگر خبری بود که طباطبایی با بیان آن اضافه کرد: اخیرا نیز ۴۵ نفر از شرکت کنندگان در برنامه های روزانه ورزش صبحگاهی شهر، به سرپرستی اکبر یزدانیان قله سه هزار و ۸۰۰ متری دالان کوه را فتح کرده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد اضافه کرد: در راستای توسعه ورزش شطرنج نیز، طی روزهای اخیر دوره داوری درجه سه این رشته به مدت ۶ روز با همکاری شهرداری و مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب با مشارکت ۲۷ نفر از علاقه مندان برگزار شد که طی آن عباسعلی وحید دستجردی یکی از داوران بین المللی کشور به تدریس مباحث مختلف در این خصوص پرداخت.