قهرمانی نجف‌آباد در کیک بوکسینگ استان
قهرمانی نجف‌آباد در کیک بوکسینگ استان

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد گفت: در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی فول‌کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، باشگاه فجر انقلاب فیروز‌آباد به نمایندگی از نجف‌آباد با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۷ گردن‌آویز برنز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. سید محمد طباطبائی گفت: «در این دوره که […]

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد گفت: در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی فول‌کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، باشگاه فجر انقلاب فیروز‌آباد به نمایندگی از نجف‌آباد با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۷ گردن‌آویز برنز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

سید محمد طباطبائی گفت: «در این دوره که مربیگری تیم اعزامی را محمد هارونی بر عهده داشت، برای شهرستان اسماعیل هارونی نشان طلا، ابوالفضل کرمی و محمد اکبریان مدال نقره و محمد شیاسی، امید حیدری، جبار هارونی، حسین عیدیوندی، اکبریزدانی، محمدرضا آخوندی و نیما امانی به مقام سومی دست پیدا کردند.
وی در ادامه با اشاره به کسب ۵ نشان برنز توسط اعضای تیم در رقابت‌های موی تای سنتی کشور اضافه کرد: در آخرین دوره از مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان استان که به میزبانی کاشان برگزار شد، با پیروزی تیم نجف‌آباد و غلبه بر شکست تمامی حریفان خود به کار خود پایان داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد با اشاره به حضور پوریا مهرپرور یکی از داوران شهرستان در این دوره و فعالیت  امیر انتشاری، سعید سلیمانی، نیما انتشاری و روح الله صالحی در قالب مربی و سرپرستان ورزشکاران اعزامی اظهار داشت: حسن اعمی، مجید فیروزبخت، محمد ایزدی، محمد ایزدی، رسول سیروس، سعید نجفیان، علیرضا مددی، سینا سینایی فر، مهدی محمدی، محمدامین غفاری، امید آبادچی، علیرضا کاویانی، حسین مهدیه، امیرحسین منوچهری  و محمدامین شریفی اعضای تیم قهرمان را تشکیل می‌دادند.
وی از برپایی کلاس آموزشی نقشه‌خوانی و کار با قطب نما در ارتفاعات شمال شهر با حضور ۶ کوهنورد با تدریس سید محمد نوری‌زاده خبر داد و گفت: در رقابت های قهرمانی وزنه برداری نوجوانان جهان که در تایلند ادامه دارد، احسان قیصریه از نجف آباد در دسته ۶۲کیلوگرم و با رکورد ورودی ۲۴۶ کیلو در گروه B به رقابت با دیگر حریفان می‌پردازد.
وی اضافه کرد: طی آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی شطرنج که اخیرا به میزبانی آتن برگزار شد، عنوان داور بین المللی برای ۵ داور کشورمان به تایید رسید که در این میان نام هدایت الله سالاری یکی از داوران فیدۀ نجف آباد که با کسب ۴نرم در رقابت های بین المللی به این سطح ارتقاء پیدا کرده بود نیز مشاهده می شود./