قهرمانی نجف آباد در هندبال کشور
قهرمانی نجف آباد در هندبال کشور
ایمنا:رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: تیم هندبال نوجوانان نجف آباد در رقابت های قهرمانی کشور که با حضور هشت تیم به میزبانی این شهر برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

قهرمانی نجف آباد در هندبال کشور

ایمنا: رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: تیم هندبال نوجوانان نجف آباد در رقابت های قهرمانی کشور که با حضور هشت تیم به میزبانی این شهر برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سید محمد طباطبایی گفت: نجف آباد با ترکیب سروش قاسمی، مسعود شریفی، بهنام ربانی، محمدحسین خیری، امیرحسین ایوبی پور، احمد خدائی، ابوالفضل ائمی، مهدی شریفی، محسن جعفری، علی رهنما، علی کافی، سید علی مصطفوی، محمدرضاصادقی، امیرحسین پریشانی، محمدرضا امیری و مجید ابوالقاسمی به سکوی اول دست پیدا کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ادامه داد: در رقابت های بدمینتون آموزشگاه های استان هم تیم اعزامی نجف آباد عنوان نایب قهرمانی را در بخش تیمی کسب کرد و در رده انفرادی نیز ورزشکاران اعزامی موفق به کسب دو طلا و دو نقره شدند.

وی اذعان داشت: فاطمه شکوری در مقطع ابتدایی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم دونفره بهار السادات حسینی و نگار قناتیان نیز نشان طلای مقطع متوسطه را به دست آوردند. نایب قهرمانی زینب امید قائمی در مقطع متوسطه و تیم دو نفره مهسا قربانی و مریم یزدانی در بخش آزاد دیگر افتخار تیم اعزامی محسوب می شد.

طباطبایی گفت: در رقابت های تنیس روی میز آموزشگاه های استان نیز که به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد، تیم سارا سلیمانی، عاطفه محمدی و صبا ایزدی به عنوان سومی دست پیدا کردند.

هندبال نجف آباد

هندبال نجف آباد

قهرمانی نجف آباد در هندبال کشور