لزوم ایجاد فضای انتخاباتی سالم و دور از تنش از سوی نامزدهای ریاست جمهوری
لزوم ایجاد فضای انتخاباتی سالم و دور از تنش از سوی نامزدهای ریاست جمهوری

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی سالم و دور از هرگونه تنش برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند. به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ ابوالفضل ابوترابی با اشاره اعلام نهایی لیست کاندیداهای انتخابات از سوی شورای نگهبان، گفت: یکی از اختیارات شورای نگهبان تشخیص صلاحیت کاندیداهای انتخابات است […]

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: نامزدهای ریاست جمهوری در فضایی سالم و دور از هرگونه تنش برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ ابوالفضل ابوترابی با اشاره اعلام نهایی لیست کاندیداهای انتخابات از سوی شورای نگهبان، گفت: یکی از اختیارات شورای نگهبان تشخیص صلاحیت کاندیداهای انتخابات است که خوشبختانه این شورا مسئولیت خود را در برابر رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران به نحو احسن انجام می‌دهد.
نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس افزود: نامزدهایی که برای تصدی در پست ریاست جمهوری با هم رقابت می‌کنند باید به قوانین حاکم در کشور احترام گذارند همچنین رفتاری نکنند که آینده آنها تحت‌الشعاع قرار گیرد و ما شاهد برگزاری انتخابات پر شور و حداکثری مردم باشیم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی ضمن آنکه باید فضایی سالم و به دور از هرگونه تنش را فراهم کنند، باید برنامه‌های خود را در اختیار مردم نیز قرار دهند تا انتخابات هرچه شایسته‌تر در کشور برگزار شود.