ماشین سازان و دانشگاه نجف آباد وارد فاز همکاری شدند
ماشین سازان و دانشگاه نجف آباد وارد فاز همکاری شدند

به همت امور سرمایه گذاری و اقتصادی شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، رییس کانون مدیران ماشین ساز و عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان و مدیران و کارشناسان آن تشکل صنعتی از امکانات آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه واحد نجف آباد بازدید کردند. امین جواهری در این […]

به همت امور سرمایه گذاری و اقتصادی شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، رییس کانون مدیران ماشین ساز و عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان و مدیران و کارشناسان آن تشکل صنعتی از امکانات آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه واحد نجف آباد بازدید کردند.

امین جواهری در این بازدید کارگاه ها و آزمایشگاه های واحد نجف آباد، امکانات و تجهیزات موجود در این دانشگاه را در بالاترین سطح ممکن توصیف کرد و گفت: بازدید امروز از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به منظور بررسی و آشنایی با پتانسیل ها و امکانات موجود در این دانشگاه صورت گرفت. امکانات و تجهیزاتی که در این واحد دانشگاهی مشاهده کردم بسیار خوب و  کم نظیر است و می توانیم در آینده ای نزدیک شاهد امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و کانون مدیران ماشین ساز و صنایع فلزی استان اصفهان باشیم.
رییس کانون مدیران ماشین ساز اصفهان با اشاره به توانمندی های سطح بالای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد خاطرنشان کرد: این بازدید می تواند مقدمه ای برای ارتباط بیشتر صنایع با دانشگاه باشد. واحد نجف آباد می تواند در زمینه های پژوهشی، تحقیقاتی و کاربرد علم در صنعت کمک بسزایی داشته باشد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با این میزان از توانمندی می تواند نه تنها نیاز علمی صنایع استان اصفهان، بلکه نیاز های علمی و پژوهشی صنایع سایر استان ها را نیز برطرف سازد. من به مدیران صنعت و کارفرمایان استان اصفهان و سایر استانها پیشنهاد می کنم حتما در اسرع وقت از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دیدن کنند و از نزدیک با این امکانات عظیم آشنا شوند. برای بنده حقیقتا روز بسیار خوب و به یاد ماندنی بود که فرصت بازدید از این مجموعه آموزش عالی کشور را یافتم. همچنین به استادان و دانشجویانی که در این مرکز بزرگ علمی تحصیل می کنند با بت داشتن این امکانات و شرایط آموزشی تبریک می گویم.
در پایان این بازدید هیات صنعتی بازدید کننده با شرکت در نشست مدیریت سرمایه گذاری اقتصاد دانش بنیان واحد نجف آباد به بحث و بررسی پیرامون راه های گسترش ارتباط با دانشگاه پرداختند و در پایان این جلسه مقرر گردید با امضای تفاهم نامه ای بین دانشگاه و تشکل مدیران ماشین ساز استان اصفهان شرایط همکاری دانشگاه با این نهاد صنعتی تسهیل گردد.
منبع:ایمنا