ماهواره عامل فساد و تباهی‌ در جامعه است
ماهواره عامل فساد و تباهی‌ در جامعه است

آیت‌الله ناصری: ماهواره عامل فساد و تباهی‌ در جامعه است خبرگزاری تسنیم: استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه از منظر حضرت علی(ع) مؤمنان تنها به مطالبی که به نفع دین، حیات، اجتماع و امور عام‌المنفعه است گوش می‌دهند، گفت: رواج ماهواره در جامعه برخلاف این روایت، فساد و تباهی به […]

آیت‌الله ناصری:
ماهواره عامل فساد و تباهی‌ در جامعه است
خبرگزاری تسنیم: استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه از منظر حضرت علی(ع) مؤمنان تنها به مطالبی که به نفع دین، حیات، اجتماع و امور عام‌المنفعه است گوش می‌دهند، گفت: رواج ماهواره در جامعه برخلاف این روایت، فساد و تباهی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله محمد ناصری در جمع نمازگزاران مسجد کمرزرین اصفهان اظهارکرد: هر فردی به صرف مسلمان بودن نمی‌تواند خود را در زمره مؤمنان و شیعیان حقیقی بداند چرا که حضرت علی (ع) حدود ۱۰۰ صفت درباره صفات و ویژگی‌های اخلاقی و عملی متقین واقعی و شیعیان راستین اهل‌بیت(ع) ذکر کرده‌اند.
وی افزود: شیعه واقعی فردی است که بدون پرسش و چون وچرا از اهل‌بیت تبعیت کند و پیرو راستین امامان معصوم (ص) باشد.nasery
استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه از منظر حضرت علی(ع) مؤمنان تنها به مطالبی که به نفع دین، حیات، اجتماع و امور عام‌المنفعه است گوش می‌دهند، تصریح کرد: حضرت علی(ع) در روایتی دیگر می‌فرمایند که ملائک به خانه‌ای که در آن مشروب، آلات قمار و موسیقی است وارد نمی‌شوند و افراد این خانه از رحمت خدا دور و مورد غضب خدا هستند.
وی با بیان اینکه در این روایت مؤمنان را نیز از وارد شدن به چنین خانه‌هایی برحذر داشته‌ا‌ند، ادامه داد: این در حالی است که در جامعه امروز شنیدنی‌های غیرشرعی مانند ماهواره‌ها در میان خانواده‌ها رواج بسیار پیدا کرده است و مسبب بسیاری از تباهی‌های جامعه همین ابزار مخرب است.
ناصری عنوان کرد: انتظار ایمان و نمازخواندن از فرزند خانواده‌ای که بی‌پروا برنامه‌های ماهواره را تماشا می‌کند بیجا است و نباید از خانه‌ای که ماهواره در آن نفوذ کرده است انتظار سلامت اخلاقی و روحی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از فاسدها و تباهی در خانواده‌ها از ماهواره نشأت می‌گیرد، تاکید کرد: این توصیه را به خانواده‌ها دارم که در شرایط کنونی جامعه امروز از ماهواره به طور جدی پرهیز کنند چرا که عاقبت خوبی در انتظار خانواده‌هایی که این پدیده شوم را در خانه خود راه داده‌اند، نیست.