مبارزه دختران تکواندو کار در دانشگاه آزاد نجف آباد + تصاویر
مبارزه دختران تکواندو کار در دانشگاه آزاد نجف آباد + تصاویر

در دهمین دوره رقابت های قهرمانی تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد، تیم های دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز، مازندران، خوزستان و قزوین موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، مرجان نریمانی مسئول فنی برگزاری مسابقات تکواندوی […]

در دهمین دوره رقابت های قهرمانی تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد، تیم های دانشگاه ازاد اسلامی استان البرز، مازندران، خوزستان و قزوین موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، مرجان نریمانی مسئول فنی برگزاری مسابقات تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص این دوره از رقابت ها گفت: «دهمین دوره از رقابت های تکواندوی دختران با شرکت ۱۵ تیم و ۱۰۰ ورزشکار از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی، به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد. با توجه به حمایت های صورت گرفته در سالهای اخیر از ورزش تکواندو، سطح کلیه مسابقات تکواندو به شکل چشمگیری بالا رفته و به طبع آن مسابقات دانشجویان نیز از کیفیت خوبی برخوردار است»

نریمانی با اشاره به حضور داوران لیگ برتری در این رقابت ها گفت:« تعداد ۲۰ نفر از بهترین داوران تکواندوی کشور  به این مسابقات دعوت شده اند که اغلب آنها در لیگ تکواندو در حال قضاوت هستند و همین امر موجب شد که مربیان و ورزشکاران فقط نسبت به خود مسابقات تمرکز داشته باشند. همچنین میزبانی بسیار خوب و درخور توجه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد باعث شده تا این دوره از رقابت ها جدای از بعد ورزشی، خاطره ای به یادماندنی برای تیم های شرکت کننده بوجود بیاید.»