مبارزه قهرمانان ووشو در جام “محمد حقیقی”+پوستر
مبارزه قهرمانان ووشو در جام “محمد حقیقی”+پوستر

مسابقات “جام قهرمانان حامی محمد حقیقی” همراه با مراسم گلریزانی در جهت کمک مالی به این ووشوکار آسیب‌دیده نجف‌آبادی برگزار می‌شود. محمد حقیقی ووشوکار جوان نجف‌آبادی از قهرمانان کشور و دارنده مدال طلای مسابقات دانشجویان ایران که در هفته اول و دوم لیگ برتر به عنوان بهترین ووشکار انتخاب شده و به تیم ملی هم […]

مسابقات “جام قهرمانان حامی محمد حقیقی” همراه با مراسم گلریزانی در جهت کمک مالی به این ووشوکار آسیب‌دیده نجف‌آبادی برگزار می‌شود.محمد حقیقی

محمد حقیقی ووشوکار جوان نجف‌آبادی از قهرمانان کشور و دارنده مدال طلای مسابقات دانشجویان ایران که در هفته اول و دوم لیگ برتر به عنوان بهترین ووشکار انتخاب شده و به تیم ملی هم دعوت شده بود، بامداد پنجشنبه ۲۶ آذرماه در جاده تیران – نجف‌آباد دچار سانحه رانندگی شد و بر اثر این حادثه، متأسفانه دچار ضایعه نخاعی شد.
حقیقی مدتی در بیمارستان شریعتی اصفهان بستری بود و حدود ۲۰ روزی است که به زادگاهش منتقل شده است.
جواد کاویان‌پی مربی این ووشوکار این روزها در تدارک برگزاری مسابقاتی تحت عنوان “جام قهرمانان حامی محمد حقیقی” در دو بخش تالو و ساندا است که قرار است در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شود.
این مسابقات که ابتدا قرار بود سالن ۱۷ شهریور اصفهان میزبان آن باشد، ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در شهرستان نجف‌آباد، زادگاه محمد حقیقی برگزار می‌شود و قرار است در بعدازظهر روز دوم این مسابقات مراسم گلریزانی برای حمایت مالی از حقیقی برگزار شود.

منبع:ایمنا