متفاوت ترین روز و شبهای انتخاباتی  نجف آباد در سالهای اخیر
متفاوت ترین روز و شبهای انتخاباتی  نجف آباد در سالهای اخیر

خبرگزاری ایمنا: همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری در کنار تعداد بالای داوطلبین و فضای تقریبا چند قطبی نجف آباد،آخرین ساعات باقیمانده از زمان تبلیغات انتخاباتی را با حال و هوای خاص و منحصر به فردی روبه رو کرده است. به گزارش خبرنگار ایمنا در این روزها علاوه بر اکثر کاندیداهای شوراها، تعدادی از دفاتر […]

خبرگزاری ایمنا: همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری در کنار تعداد بالای داوطلبین و فضای تقریبا چند قطبی نجف آباد،آخرین ساعات باقیمانده از زمان تبلیغات انتخاباتی را با حال و هوای خاص و منحصر به فردی روبه رو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در این روزها علاوه بر اکثر کاندیداهای شوراها، تعدادی از دفاتر نامزدهای ریاست جمهوری نیز با سرعت زیادی در سطح شهر فعال شده اند و تقریبا هیچ جای خالی را در مرکز و خیابان های اصلی شهر برای نصب بنر و دیگر  اقلام  تبلیغاتی باقی نگذاشته اند.

از نکات قابل توجه تبلیغات این دوره می توان به حضور گسترده و چشمگیر زنان در فضای تبلیغات اشاره کرد،امری که در دوره های قبلی کمتر به چشم میخورد ولی در روزهای اخیر نجف آباد شاهد حضور مستقل و یا ائتلافی تعداد زیادی از  زنان بوده است. چاپ بنر بزرگ یکی از این زنان  با تاکید بر حفظ شئونات اسلامی به صورت نیم رخ در آخرین روزهای تبلیغات نیز از جمله موارد استثنائی این انتخابات به شمار می رود.

با وجود تاکید و الزام فرمانداری بر این نکته که داوطلبین تنها در مقابل ستاد انتخاباتی خود مجاز به نصب بنر های بزرگ هستند ولی تقریبا بیشتر کاندیداها با نادیده گرفتن این امر در هر نقطه ای که امکان این کار را داشته اند اقدام به تبلیغات گسترده خود کرده اند.

نصب  پوستر های رنگارنگ بر روی در و دیوار شهر نیز از دیگر موارد تخلف انتخاباتی به شمار می رود که در آخرین ساعات باقیمانده به صورت گسترده تری به وقوع پیوسته که از مهمترین نمونه های آن باید به تخریب دیوار های خیابان و پارکینگ طبقاتی میرداماد از محل ورودی شریعتی به این مجموعه جدید الاحداث اشاره کرد که طبیعتا تاثیر منفی نیز بر روی جلب آرای مردمی خواهد داشت.

فضای مجازی و سایتهای خبری مرتبط با شهرستان را نیز باید از دیگر عرصه هایی بدانیم که کاندیداها و طرفداران آنها به صورت گسترده ای اقدام به طرح اهداف و برنامه های خود در آنها کرده اند به طوری که آمار بازدید کنندگان این سایت ها در روزهای اخیر چندین برابر نسبت به ایام قبل از این افزایش پیدا کرده است.

راه اندازی انتخابات مجازی به منظور رصد و ارزیابی محبوبیت کاندیداهای مختلف شوراهای شهر و روستا نیز از آخرین اقدامات انجام شده در فضاهای مجازی فعال در حوزه اخبار و اطلاعات شهرستان به شمار می رود.