محدودیت کرونایی ۶عصر، مضحک است
محدودیت کرونایی ۶عصر، مضحک است
وطن امروز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تعطیلی از ساعت 6عصر، بی‌تردید تصمیمی بی‌اثر خواهد بود، چرا که اگر کسی بخواهد خرید کند در طول روز خریدهای خود را انجام می‌دهد و نمی‌گذارد به شب برسد.

محدودیت کرونایی ۶عصر، مضحک است

وطن امروز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تعطیلی از ساعت ۶عصر، بی‌تردید تصمیمی بی‌اثر خواهد بود، چرا که اگر کسی بخواهد خرید کند در طول روز خریدهای خود را انجام می‌دهد و نمی‌گذارد به شب برسد. از طرفی در این فصل که ساعت ۵ هوا تاریک می‌شود اکثر مردم به خانه‌های‌شان می‌روند، بنابراین این طرح طرحی مضحک است.

حسینعلی شهریاری افزود: ایجاد برخی محدودیت‌ها چون جلوگیری از تردد چند روزه خودروها به دیگر شهرها، جریمه افراد بدون ماسک و تعطیلی فعالیت صنوف پس از ساعت ۱۸ عصر برای مقابله با کرونا کارساز نبوده و نیست، بلکه برای قطع زنجیره این ویروس دولت باید حداقل ۲ تا ۳ هفته تهران و برخی کلانشهر را به طور کامل تعطیل کند؛ تعطیلی‌ای که البته باید با در نظر گرفتن جمیع جهات و برنامه‌ریزی دقیق کارشناسانه همراه باشد، طوری که علاوه بر حفظ سلامت، معیشت، اشتغال و زندگی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور با نظر کمیته‌ای تصمیم‌گیرنده در مورد تعطیلی تهران موافقت نکرد، بنابراین نباید نام ستاد ملی مقابله با کرونا را «ستاد ملی» عنوان کرد، بلکه باید گفت این ستاد، ستادی دولتی است چرا که نظر دولت و شخص رئیس‌جمهور در تصمیم‌گیری‌ها فصل‌الخطاب است.

حسینعلی شهریاری نماینده مجلس

حسینعلی شهریاری نماینده مجلس

محدودیت کرونایی ۶عصر، مضحک است