مخروبه شدن ساختمان امامزاده ساره مریم جوزدان نجف‌آباد
مخروبه شدن ساختمان امامزاده ساره مریم جوزدان نجف‌آباد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: ساختمان آستان مقدس امامزاده ساره مریم جوزدان قدیمی و مخروبه است و امنیت جانی زائران را تهدید می کند.  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌الاسلام حسن میرافضلی اظهار داشت: ساختمان قدیمی این امامزاده که بسیار کوچک و محقر بوده با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده است. […]

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: ساختمان آستان مقدس امامزاده ساره مریم جوزدان قدیمی و مخروبه است و امنیت جانی زائران را تهدید می کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌الاسلام حسن میرافضلی اظهار داشت: ساختمان قدیمی این امامزاده که بسیار کوچک و محقر بوده با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده است.

وی با اشاره به مشکلات این ساختمان افزود: شکست‌های به وجود آمده بر روی ساختمان به دلیل زمین لرزه، تبدیل شدن آن به ساختمانی مخروبه و نیز همکاری نکردن میراث فرهنگی در خصوص تخریب و یا ساخت این ساختمان، امنیت جانی زائران را زیر سؤال برده است و در حال حاضر امکان زیارت وجود ندارد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: با ارجاع این پرونده به کارشناس دادگستری و داشتن ادله محکمه پسند مبنی بر نداشتن امنیت جانی زائران در زمان زیارت در آستان مقدس و نیز هماهنگی با شورای تامین شهرستان، مجوز تخریب این ساختمان مخروبه صادر شد.

میرافضلی گفت: امیدواریم با همکاری سایر ادارات این امر هرچه سریع‌تر انجام گیرد