مدارس نجف آباد امروز هم تعطیل شدند/ تداوم شرایط بی تدبیری
مدارس نجف آباد امروز هم تعطیل شدند/ تداوم شرایط بی تدبیری
طبق اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا مستقر در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به تداوم شرایط پایداری آلاینده ها و عدم وزش باد یا بارش باران، مقاطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک نجف آباد امروز شنبه 30 آذر 98 تعطیل خواهند بود.

مدارس نجف آباد امروز هم تعطیل شدند/ تداوم شرایط بی تدبیری

طبق اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا مستقر در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به تداوم شرایط پایداری آلاینده ها و عدم وزش باد یا بارش باران، مقاطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک نجف آباد امروز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ تعطیل خواهند بود.

این همه دستگاه عریض و طویل متولی آلودگی هوا و محیط زیست داریم که سالیانه میلیاردها تومان خرج روی دست بیت المال می گذارند و همه شون وقتی خیلی تلاش و مجاهدت کنند، فقط و فقط زورشان به مدارس می رسد. یکی نیست به آقایون بفرماید که تعطیل کردن مدارس که این همه جلسه و اسم و عنوان نمی خواهد. این راه چاره را من بی سواد و بی شناسنامه هم بلدم. شماها مسئول شده اید که کاری فراتر از توان و فکر و تدبیر ما مردم انجام دهید.

یکی نیست از این همه دستگاه و مسئول سوال کنه که در موضوع استاندارد نبودن خودروهای بنزینی و گازوئیلی چه کار کرده اید؟ یا چه حمایتی از تولید موتورسیکلت ها و دوچرخه های برقی که در همین نجف آباد خودمان تولید می شوند، داشته اید؟ برای توسعه استفاده از سوخت گاز در خودروها دقیقا کدام کار شاخص را انجام داده اید؟

متاسفانه کار ما رسانه ها شده این که فقط خبر تعطیلی مدارس را با کلی ذوق و شوق اعلام کنیم و هیچ وقت نه خودمان و نه مخاطبان مان را مطالبه گر نکرده ایم که از مسئولان بخواهیم کاری اساسی در خصوص معضل آلودگی هوا انجام دهند.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس