مدیریت جهادی برترین راه کمک به اشتغال و اعتلای کشور است
مدیریت جهادی برترین راه کمک به اشتغال و اعتلای کشور است

امام جمعه نجف آباد گفت: اقتصاد از جبهه های اصلی خدمات در کشور و مدیریت جهادی مطرح‎ترین مسئله روز و برترین راه برای کمک به اشتغال و اعتلای کشور است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعدازظهر امروز در آئین افتتاحیه ایستگاه گاز ۳۰۰ هزار متر مکعبی شهرک صنعتی دو نجف آباد اظهار […]

امام جمعه نجف آباد گفت: اقتصاد از جبهه های اصلی خدمات در کشور و مدیریت جهادی مطرح‎ترین مسئله روز و برترین راه برای کمک به اشتغال و اعتلای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعدازظهر امروز در آئین افتتاحیه ایستگاه گاز ۳۰۰ هزار متر مکعبی شهرک صنعتی دو نجف آباد اظهار داشت: افتتاح چنین پروژه‎هایی تلاش در جهت ارتقاء و توسعه زیرساخت‎های کشور و همچنین رشد استقلال و آزادی و عظمت این ملت است و خوشا بحال کسانی که در این زمینه‎ها خالصانه تلاش می‎کنند.

وی افزود: شعار دادن آسان است اما کار کردن سخت است، خوشا بحال آنان که به موقع اهل کار، به موقع اهل سکوت و به موقع اهل سخن گفتن هستند.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: در آموزه‎های دینی ما تلاش برای به دست آوردن مکنت و ثروت زمینه پیدا کردن برای خدمت به دیگران تشویق شده و مسلمان واقعی کسی است که در ردیف ایمان به غیب در مالی که خداوند به او داده انفاق کند.

وی اضافه کرد: مسلمان واقعی کسی است که دستش جلو انسان دیگری دراز نباشد، شیعه اهل بیت کسی است که همیشه دستش برتر باشد و از نظر انفاق توانمند باشد.

حسناتی اضافه کرد:  امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر آورده است که صنعتگران و اقشاری که اقتصاد به دست آنها می‎چرخد یاری کن تا هر چه بیشتر درآمدشان افزون شود و زمینه مالیات گرفتن بیشتر و چرخه اقتصاد به خوبی بچرخد.

وی با بیان اینکه کمک به صنعتگر کمک به حرکت چرخ اقتصاد کشور است، گفت: اگر خدمات برخی دستگاه ها نباشد در بخش های دیگر نیز اختلال ایجاد می شود و شرکت گاز نیز از این مجموعه‎ها است که گرمابخش ایران است.

امام جمعه نجف آباد گفت: بسیاری به این پروژه‎ها امید بسته‎اند چراکه اقتصاد از جبهه های اصلی خدمات در کشور است و مدیریت جهادی مطرح‎ترین مسئله روز و کمک به اشتغال و اعتلای کشور است.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس گفتیم جنگ در رأس امور است و همه چیز در جهت دفاع مقدس شد و خداوند نصرت الهی خود را شامل حال ما کرد؛ امروز نیز جبهه اصلی صنعت و تلاش است که امیدواریم صنعتی قوی در  این زمینه در میدان‎های جهانی داشته باشیم.