مدیر خطاکار یا خیانت کار
مدیر خطاکار یا خیانت کار
نمی شود که عده ای در لب مرز با شجاعت و دلاوری از کیان کشور و امنیت آن دفاع کنند و تعدادی پشت میزهای خود این گونه ترسو عمل کنند.

مدیر خطاکار یا خیانت کار

نمی شود که عده ای در لب مرز با شجاعت و دلاوری از کیان کشور و امنیت آن دفاع کنند و تعدادی پشت میزهای خود این گونه ترسو عمل کنند.

ایمنا: حجت الاسلام پناهیان در سخنرانی مراسم سالگرد شهادت شهید حججی در کنار یادمان شهدای نجف آباد با اعلام این مطلب افزود: اگر در عرصه مقاومت مردانی چون حججی داریم، در صحنه اقتصاد هم باید مدیرانی داشته باشیم که در اخلاص و شایستگی در حد و اندازه حججی باشند که اگر نباشند یا خطاکار هستند یا خیانتکار.

پناهیان که با تاخیر یک و نیم ساعته سخنرانی اش را شروع کرد، ادامه داد: امروز باید پیروزی نرم افزار ایثار و مقاومت را جشن بگیریم. این تفکر در آینده ای نه چندان دور به پیروزی های بسیار بزرگتر از معرکه سوریه و عراق دست پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: حججی ها را از دست نداده ایم و در آینده از امثال او بیشتر خواهیم شنید و دانست. البته با وجود تمام ضعف، ترس و زبونی دشمن باید قبول کنیم ما نیز آن گونه که شایسته است، برنامه ریزی و اقدام نداشته ایم.

سالگرد شهید حججی

دومین سالگرد شهید حججی

قوی تر از دوران دفاع مقدس

پناهیان بخش دیگری از سخنان خود را به شرایط داخلی و منطقه ای اختصاص داد و اظهار داشت: غائله سوریه به حدی سخت و پیچیده بود که حتی برخی فرماندهان ارشد مقاومت که بعدها شهید شدند، در ابتدا تصور نمی کردند روزی به چنین سطحی ازموفقیت به دست آید.

پناهیان که بعد از مداحی سلحشور و نریمانی و پخش کلیپ هایی از سخنان مقام معظم رهبری سخنرانی خود را شروع کرده بود، اضافه کرد: محور مقاومت را با دشمنی خبیث تر از صدام درگیر کردند ولی در نهایت به برکت ایثار مدافعان حرم با شهدایی بسیار کمتر از دوران دفاع مقدس، به پیروزی رسیدیم و این موضوع چند برابر شدن قدرت ایران را به خوبی اثبات می کند.

وی گفت: متاسفم در مراسمی که باید یاد و خاطره فداکاری ها و رشادت های شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم، مجبورم از مشکلات و نابه سامانی های اقتصادی و مشکلات تحمیل شده به مردم بگویم.

این چهره شناخته شده از عدم تعریف و تبیین نرم افزار اقتصاد مقاومتی با وجود تاکیدات مکرر رهبری انتقاد کرد و بیان داشت: بعد از انقلاب، دولت های مختلف به تدریج بزرگ و بزرگ تر شدند و همزمان رانت و فساد نیز در آن ها رشد پیدا کرد به طوری که این شرایط امروز اقشار مختلف مردم را به ستوه آورده است.

وی امام خمینی را مظهر عمل به مردم سالاری دینی و استفاده از ظرفیت های مردمی در عرصه های مختلف دانست و گفت: ریشه بیشتر مشکلات، دولتی شدن اقتصاد از بعد انقلاب تاکنون است. باندهای مافیایی که از رانت های دولتی نهایت بهره را می برند، به اشکال مختلف جلوی واگذاری اقتصاد به مردم را گرفته اند.

پیش از پناهیان نیز پدر شهید محمد حسن حدادیان از شهدای اغتشاش دراویش در تهران صحبت کرد. او با ذکر خاطراتی کوتاه از خصوصیات اخلاقی تنها پسرش گفت: امثال من، هنوز مدیون انقلاب و نظام هستیم و آماده ایم تا این دین را ادا کنیم. از مردم شریف نجف آباد بابت توجه ویژه شان به خانواده شهید حدادیان در این مدت تشکر ویژه دارم.

در ابتدای این برنامه که با حدود یک و نیم ساعت تاخیر حوالی ساعت هفت عصر رسما شروع شد، بعد از قرائت قرآن و خوش آمد گویی مجری، سرود خاطره انگیز «ای شهید» به صورت  دسته جمعی توسط حاضرین اجرا شد و پرچم متبرک به ضریح امام حسین نیز به جایگاه آورده شد.

پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد، دعای کمیل نیز توسط یکی از مداحان قرائت شد.

مدیر خطاکار یا خیانت کار