درگذشت پزشک مدرسه ساز نجف آبادی
درگذشت پزشک مدرسه ساز نجف آبادی

با تشییع پیکر مرحوم دکتر ناصر فاتح، پزشک خیری که سالها از عمر خود را صرف امور خیر و به ویژه مدرسه سازی کرد، نجف آباد بار دیگر یکی از فرزندان ارزشمند خود در زمینه خدمت به مردم و سنت ارزشمند مدرسه سازی را به ابدیت بدرقه خواهد کرد. به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز […]

با تشییع پیکر مرحوم دکتر ناصر فاتح، پزشک خیری که سالها از عمر خود را صرف امور خیر و به ویژه مدرسه سازی کرد، نجف آباد بار دیگر یکی از فرزندان ارزشمند خود در زمینه خدمت به مردم و سنت ارزشمند مدرسه سازی را به ابدیت بدرقه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر فاتح از ساعت ۹ صبح امروز از مقابل مدرسه ای که به یاد وی در محل منزل مسکونی سابقش در انتهای خیابان شهدای شرقی نزدیک به تقاطع کوچه نصیر ساخته و به نامش نامیده شده، آغاز خواهد شد.

دکتر فاتح که هنوز عده زیادی از شهروندان نجف آبادی از او به خاطر اخلاق حسنه، کارهای خیریه و فعالیتهایش در امر مقدس مدرسه سازی به نیکی یاد می کنند، از اولین سالهای پیروزی انقلاب به اصفهان مهاجرت کرد و در طول عمر بیش از هفتاد ساله خود مسئولیت هایی همچون معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی و ریاست انجمن بیهوشی قلب استان اصفهان در کنار مدیریت انجمن خیرین مدرسه ساز نجف آباد را بر عهده داشته است.