مردم جای مسئولان را گرفته اند
مردم جای مسئولان را گرفته اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نجف آباد: امروز مردم جای مسؤولان را در عرصه‌های خدماتی و عمرانی گرفته‌اند و به کمک دولتمردان آمده‌اند، به‌خصوص در زمینه‌های صنعتی، علمی، عمرانی و بهداشتی که در این شهرستان زبانزد نیز هستند. حجت‌الاسلام حسناتی خواستار توجه جدی‌تر مسؤولان به خدمتگزاری شد، و گفت: شما مسؤولین باید شاکر باشید که در […]

خبرگزاری فارس: امام جمعه نجف آباد: امروز مردم جای مسؤولان را در عرصه‌های خدماتی و عمرانی گرفته‌اند و به کمک دولتمردان آمده‌اند، به‌خصوص در زمینه‌های صنعتی، علمی، عمرانی و بهداشتی که در این شهرستان زبانزد نیز هستند.

حجت‌الاسلام حسناتی خواستار توجه جدی‌تر مسؤولان به خدمتگزاری شد، و گفت: شما مسؤولین باید شاکر باشید که در چنین عصری خادم این ملت هستید و هر که مسؤولیتش بالاتر، خادم‌تر باید باشد و به این خادمی افتخار کند و برای عزت و رفع مشکلات ملت به‌ویژه مستضعفین باید در این میدان بسوزند.

وی در ادامه بیان داشت: هجمه اصلی دشمن خانواده‌ها را نشانه گرفته است و امروز ما نیازمند مادرانی هستیم که مادری کنند و پدرانی که پدر به معنای واقعی باشند که هر کس در پست و مسؤولیتی اگر به وظیفه خود به‌درستی عمل کند، هیچ‌گاه در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

حسناتی خاطر نشان کرد: «این انقلاب دارای چنان دستاوردهای وسیعی است که هیچ کتاب یا فیلمی قادر به تصویر کشیدن آن نخواهد بود و این دستاوردها در سایه وحدت، استقامت و پیروی از ولایت‌فقیه توسط این مردم به رهبری امام به دست آمد.»