مروری بر اخباری کوتاه از نجف آباد
مروری بر اخباری کوتاه از نجف آباد

وعده جدید؛ افتتاح استخر امیر آباد تا آخر سال اداره ورزش:مناف هاشمی معاون وزیر ورزش در دیدار ابوترابی نماینده مردم در مجلس و طباطبایی رئیس اداره ورزش قول داده از محل اعتبارات ملی استخر سرپوشیده آزادی که چند سالی است با پیشرفت بالای ۸۰ درصد،نیمه کاره رها شده را افتتاح کند. نیمه کاره بودن این […]

وعده جدید؛ افتتاح استخر امیر آباد تا آخر سال

اداره ورزش:مناف هاشمی معاون وزیر ورزش در دیدار ابوترابی نماینده مردم در مجلس و طباطبایی رئیس اداره ورزش قول داده از محل اعتبارات ملی استخر سرپوشیده آزادی که چند سالی است با پیشرفت بالای ۸۰ درصد،نیمه کاره رها شده را افتتاح کند.
نیمه کاره بودن این استخر در حالی است که یکی  دیگر از ارگان ها صدها میلیون تومان اعتبار برای کلنگ زنی یک استخر جدید جذب کرده ولی به دلیل مشکلات قانونی امکان هزینه کرد در فضای موجود را پیدا نکرده است.

بازدید ۳۰ کشاورز نجف آبادی از باغات فارس

جهاد کشاورزی: در بازدید سه روزه ۳۰ نفر از کشاورزان برتر شهرستان نقاطی مانند باغات پسته شهرستان سروستان، باغات انجیر دیم شهرستان استهبان و باغات انار بدون هسته و بزرگترین نهالستان کشور در شهرستان نی ریز  مورد بازدید قرار گرفت.
ترویج و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ترویج کشت‌های نوین و افزایش توانمندی و بهره مندی بیشتر بهره برداران بخش کشاورزی از اهداف این بازدید اعلام شده است.
کشاورزان  طی این بازدیدها از نزدیک با روشهای احداث، عملیات داشت ، برداشت و فراوری این محصولات آشنا و در خصوص بومی سازی و احداث اینگونه باغات در منطقه نجف آباد اطلاعات لازم را کسب کردند.

تولید ۹۰۰ تن عسل توسط ۱۳۴۰ زنبوردار نجف آبادی

پایگاه خبری جهاد کشاورزی: نزدیک به هزار و سیصد و چهل زنبوردار فعال شهرستان نجف آباد، طی سال گذشته از حدود ۳۵۱ هزار کندوی فعال خود، ۹۰۰ تن عسل تولید کرده اند که مازاد مصرف آن را به شهرها و استان های اطراف صادر کرده اند.
حدود ۶۸ درصد صنعت زنبورداری شهرستان در اشن بخش مهردشت فعال است.

مسابقه نقاشی کودکانه با موضوع جمعیت

پایگاه خبری شبکه بهداشت نجف آباد: این اداره به مناسبت روز ملی جمعیت برای کودکان هفت تا ۱۲ سال مسابقه نقاشی،شعر و دل نوشته با موضوع ” چند فرزندی بهتر است یا تک فرزندی” برگزار می کند.
مهلت تحویل آثار به شبکه بهداشت فقط تا ۵ خرداد خواهد بود.

۱۰ هزار تن آسفالت در شش روستای نجف آباد

پایگاه خبری فرمانداری: محمدی کیا بخشدار مرکزی شهرستان اعلام کرد در سال گذشته با اختصاص قیر یارانه ای و همکاری بنیاد مسکن، معابر اصلی شش روستای بخش مرکزی نجف آباد با استفاده از ۱۰ هزار تن قیر بهسازی شده است.

قهرمانی  جهت یاب نجف آبادی در کشور

مهدی پیرمرادیان عضو تیم جهت یابی استان اصفهان در رقابت های قهرمانی کشور این رشته که حکم انتخابی مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ تایوان را داشت، توانست در کنار دیگر هم تیمی های خود بالاتر از کرمان و چهار محال و بختیاری عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد.
طی این مسابقات که در دو ماده مسافت برد بلند ده هزار متر و سرعت سه هزار متر در جنگل شرق شهر  اصفهان  و پارک ابشار شهر اصفهان برگزار شد تیم های فارس، مرکزی، همدان، خراسان رضوی، ایلام، گلستان، بوشهر، قزوین و خوزستان  نیز حضور داشتند.از بین ۱۵ ورزشکار برتر این دوره، ۸ نفر پیراهن تیم ملی را در تایوان خواهند پوشید.