مرگ تصادفی دانش آموز نجف آبادی
مرگ تصادفی دانش آموز نجف آبادی
دختر ده ساله یکی از مدارس نجف آباد عصر سه شنبه 22 اسفند ماه در حالی که مثل همیشه مشغول تمرین با چادر متصل به میله بارفیکس خانه شان بود، گلویش به صورت اتفاقی در میان چادر گیر افتاده و خفه می شود.

مرگ تصادفی دانش آموز نجف آبادی

دختر ده ساله یکی از مدارس نجف آباد عصر سه شنبه ۲۲ اسفند ماه در حالی که مثل همیشه مشغول تمرین با چادر متصل به میله بارفیکس خانه شان بود، گلویش به صورت اتفاقی در میان چادر گیر افتاده و خفه می شود.

به گفته منابع مطلع این دانش آموز شاد و فعال که در یکی از رشته های رزمی نیز فعالیت داشته، از حدود پنج سالگی با استفاده از همین چادر که به شکل «نعنی» به میله بارفیکس بسته شده بود، بازی کرده و در طول سال های بعد به تدریج تمرینات متنوعی را با آن انجام می داده است.

روز حادثه نیز و در شرایطی که والدینش خارج از منزل بوده  و تنها برادر بزرگش نیز برای خرید نان از خانه خارج می شود، مشغول بازی با  چادر بوده ولی برادرش در بازگشت با پیکر خواهر در شرایطی مواجه می شود که چادر در گلوی او افتاده بود.

به دنبال این حادثه، پیکر دانش آموز فوت شده به پزشک قانونی نجف آباد و در ادامه  اصفهان منتقل می گردد و بعد از انجام معاینات لازم، روز بعد از حادثه به خاک سپرده می شود.

تاکنون نتیجه رسمی آزمایشات مربوط به علت فوت منتشر نشده ولی تمامی اطرافیان دانش آموز با توجه به شناختی که از او، شرایط خانوادگی و تحصیلی اش دارند، امکان خودکشی این دختر را به صورت کامل رد می کنند.

این دختر به عنوان دانش آموزی فعال و در عین حال مودب و آرام شناخته می شد و با توجه به محیط آرام  و صمیمانه خانواده اش،  افراد مختلف تنها دلیل مرگ او را یک حادثه می دانند.

پخش شایعاتی در خصوص مرگ این دانش آموز ، اعضای خانواده و نزدیکان او را به شدت ناراحت کرده است.

دانش آموزان دختر

دانش آموزان دختر

مرگ تصادفی دانش آموز نجف آبادی