مرگ راننده کامیون در مسیر خمینی شهر به نجف آباد
مرگ راننده کامیون در مسیر خمینی شهر به نجف آباد

خمینی شهر، اصفهان – ایرنا- راننده کامیون حامل چغندر قند در جاده کمربندی نجف آباد به خمینی شهر در منطقه مسکونی کوی کارمندان خمینی شهر بر اثر برخورد با تیر ایستگاه فشار قوی برق جان خود را از دست داد. به گزارش ایرنا، در این حادثه که عصر دوشنبه در جاده خمینی شهر به نجف […]

خمینی شهر، اصفهان – ایرنا- راننده کامیون حامل چغندر قند در جاده کمربندی نجف آباد به خمینی شهر در منطقه مسکونی کوی کارمندان خمینی شهر بر اثر برخورد با تیر ایستگاه فشار قوی برق جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در این حادثه که عصر دوشنبه در جاده خمینی شهر به نجف آباد روی داد، راننده کامیون پس از برخورد با تیر ایستگاه فشار قوی برق در دم جان سپرد.

مدیر سازمان آتش نشانی شهرداری خمینی شهر در گفت و گو با ایرنااظهار کرد: این کامیون با خارج شدن از جاده به شدت با تیر ایستگاه فشار قوی برق برخورد کرد.

« حسین سبحانی نسب » افزود: پس از این تصادف با حضور به موقع نیروهای امدادی و حوادث اداره برق شهرستان خمینی شهر، جریان برق فشار قوی در این منطقه قطع و با تلاش نیروی های سازمان آتش نشانی، جسد راننده از کامیون خارج و تحویل مقامات مسوول شد.

وی افزود: بعلت این حادثه، جاده خمینی شهر به نجف آباد مسدود و ترافیک سنگینی در این جاده بوجود آمد که با حضور پلیس راهور شهرستان خمینی شهر مسیر آزاد و ترافیک مرتفع شد.

گفتنی است طبق اظهار نظر کارشناسان پلیس راهور دروجود نصب دیوار حفاظتی این تصادف منجر به خسارات مالی می شد امکان حفظ جان راننده وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جاده نجف آباد به خمینی شهر در مجاورت منازل مسکونی کوی کارمند، آزادگان و خیابان جانبازان خمینی شهر قرار دارد و ایجاد دیوار برای این جاده ضروری به نظر می رسد.

جاده کمربندی خمینی شهر به نجف آباد، یکی از جاده های پرحادثه استان اصفهان می باشد و بروز حوادث در این جاده، خسارت های سنگین مالی و جانی در پی داشته است.

براساس اعلام کارشناسان، علت بیشتر تصادفات و حوادث در این مسیر به دلیل مشکلات فنی جاده می باشد .

در حال حاضر متولی اصلی جاده کمربندی و بلوار آزادگان اداره کل راه و ترابری شهرستانهای خمینی شهر و شاهین شهر می باشند که مسوولیت اداره بخش بزرگی از مسیر برعهده آنهاست اما بعلت عدم تکمیل جاده کمربندی جدید، خودروهای سنگین از این مسیر مسکونی عبور می کنند.

معایب فنی بلوار آزادگان و جاده کمربندی خمینی شهر، سالهاست که بعنوان یک سوژه خبری در رسانه های استان مطرح است