مرگ و میرهای ناشی از آلودگی هوا نگران کننده است
مرگ و میرهای ناشی از آلودگی هوا نگران کننده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فوتی‌های ناشی از آلاینده‌ها در اصفهان از میزان کشتار برخی جنگ‌های تاریخی در اصفهان و از جمله کشته‌های حمله محمود افغان به اصفهان بیشتر است.   به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس چه […]

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فوتی‌های ناشی از آلاینده‌ها در اصفهان از میزان کشتار برخی جنگ‌های تاریخی در اصفهان و از جمله کشته‌های حمله محمود افغان به اصفهان بیشتر است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس چه فکری برای این وضعیت آلودگی اصفهان کرده‌اند، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بارها آلودگی زیست محیطی هوا را به دولت های دهم و یازدهم گوشزد کرده‌اند.

وی افزود: اکنون دیگر باید این مسئله را در افکار عمومی مطرح کرد و از مردم بخواهند که خود نسبت به این مسئله قضاوت و تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار اصفهان در جلسه‌ای گفته بود روزانه ۵۰۰ تن گوگرد روی سر مردم اصفهان می‌ریزد و این در حالی است که این آمار بیش از این رقم است.

وی گفت: براساس محاسبات ذهنی من فوتی‌های ناشی از همین آلاینده‌ها در اصفهان از میزان کشتار محمود افغان بیشتر است.

شایان ذکر است که نجف آباد نیز به خاطر کارخانجات مجاور هوای سالم تری از اصفهان ندارد.