مسئول نالایق، استعفا دهد
مسئول نالایق، استعفا دهد

ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: در نظام اسلامی مردم و مسئولان هر کدام حقوقی بر گردن دیگری دارند و در این میان اگر مسئولی لیاقت و توانایی انجام وظیفه اش را ندارد، هر چه زودتر باید استعفا دهد. حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کنار […]

ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: در نظام اسلامی مردم و مسئولان هر کدام حقوقی بر گردن دیگری دارند و در این میان اگر مسئولی لیاقت و توانایی انجام وظیفه اش را ندارد، هر چه زودتر باید استعفا دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کنار رفتن مدیر بی کفایت، هم به نفع جامعه است و هم به سود شخص ادامه فعالیت در جایگاهی که شایسته ما نیست، ما را بیش از پیش مدیون ملت و نظام اسلامی خواهد کرد.

حسناتی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار افزود: اهمیت و ارزش این شغل به حدی است که برخی علماء مشهور معاصر که ده ها کتاب ارزشمند از خود به یادگار گذاشته اند، حاضر بودند تمام ثواب دوران زندگی خود را با یک شب پرستاری بیماران عوض کنند.

حسناتی با انتقاد از کم رنگ شدن وظایف اصلی پدر و مادر در جامعه امروز تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که به تدریج ارزش خانه داری در بین بانوان تضعیف شده و بخشی از این قشر تاثیر گذار به مشاغلی روی آورده اند که به هیچ وجه در شان آن ها نبوده و مشکل خاصی را نیز از جامعه بر طرف نمی کند.