مشارکت دانشگاه نجف آباد در تولید قطعات ایران خودرو
مشارکت دانشگاه نجف آباد در تولید قطعات ایران خودرو
ایسکا نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از مشارکت فعال این واحد دانشگاهی با شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)، در زمینه ساخت قطعات موتور خودروهای جدید با استاندارد یورو 5 خبر داد.

مشارکت دانشگاه نجف آباد در تولید قطعات ایران خودرو

ایسکا نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از مشارکت فعال این واحد دانشگاهی با شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)، در زمینه ساخت قطعات موتور خودروهای جدید با استاندارد یورو ۵ خبر داد.

امیررضا نقش  برنامه ریزی پیرامون رفع مشکلات حوزه صنعت کشور را از اولویت های اصلی این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی و ظرفیت بالای اعضای هیأت علمی خود، زمینه بسیار مناسبی را جهت اجرای طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی ایجاد کرده است.

رییس دانشگاه آزاد نجف آباد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در پنج ماهه نخست سال جاری موفق شد بیش از یک میلیارد تومان از میزان مشارکت طرح های تحقیقاتی کشور را از آن خود نماید که در تاریخ این واحد دانشگاهی بی سابقه بوده است.

نقش فعالیت های اخیر واحد نجف آباد در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راستای پژوهش اثرگذار و ارتباط موثر با صنایع مستقر در داخل و خارج از استان را کم نظیر ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری تمامی امکانات و همراهی اعضاء هیأت علمی و کارکنان دلسوز این واحد دانشگاهی، گام های موثری در این مسیر برداشته شود.

رییس دانشگاه آزاد

امیر رضا نقش

نجف آباد نیوز