مشارکت ۲۷میلیونی خیرین نجف آباد در پازل همدلی
مشارکت ۲۷میلیونی خیرین نجف آباد در پازل همدلی
در مرحله اول پویش پازل همدلی، سهم شهرستان 2000 قطعه پازل بود که با کمک خیرین بزرگوار این شهرستان، تعداد 2168 قطعه پازل خریداری شد و در مرحله دوم 500 قطعه پازل سهم شهرستان بود که تا کنون 552 قطعه پازل خریداری شده است.

مشارکت ۲۷میلیونی خیرین نجف آباد در پازل همدلی

 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد: علیرضا قناعتکار گفت:در مرحله اول پویش پازل همدلی، سهم شهرستان ۲۰۰۰ قطعه پازل بود که با کمک خیرین بزرگوار این شهرستان، تعداد ۲۱۶۸ قطعه پازل خریداری شد و در مرحله دوم ۵۰۰ قطعه پازل سهم شهرستان بود که تا کنون ۵۵۲ قطعه پازل خریداری شده است.

رییس اداره بهزیستی نجف آباد ادامه داد: در مجموع در شهرستان، خیرین بزرگوار با خرید ۲۷۲۰ قطعه پازل همدلی به ارزش ۲۷ میلیون و دویست هزار تومان در این طرح مشارکت فعال داشتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «پازل همدلی» می توانید به پایگاه اطلاع رسانی https://puzzlehamdeli.ir/   مراجعه کنید.

این طرح به جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی کل کشور قصد دارد با برپایی پویشی با عنوان «پازل همدلی»، با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار و موسسه خیریه نیک گامان جمشید، با کمک و مشارکت مردم خیر و عزیز میهن اسلامی، پازل همدلی مردم ایران را تکمیل و نسبت به تهیه و تامین شصت هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان سراسر کشور اقدام کند.
در این پویش، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه هر استان نمادهای میراث فرهنگی آن استان نقش بسته است و با ابعاد ۲۵ در ۳۵ متر تهیه شده، علاقه مندان و خیرین محترم می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین کوله و لوازم التحریر برای دانش آموزان سراسر کشور سهیم باشند.
قطعات این پازل توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل شده و با ثبت اسم تمام مشارکت کنندگان در این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه ای از ایران عزیزمان به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

علیرضا قناعتکار رییس بهزیستی نجف آباد

علیرضا قناعتکار رییس بهزیستی نجف آباد

مشارکت ۲۷میلیونی خیرین نجف آباد در پازل همدلی