مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند/ تشکر فرماندار از بانیان امنیت
مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند/ تشکر فرماندار از بانیان امنیت

فارس: امام جمعه نجف آباد در پایان راهپیمایی ۱۳ دی ماه ۹۶ با تأکید بر تلاش هر چه بیشتر مسؤولان در برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم افزود: مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند، مشکلات مؤسسات مالی، دیرکردهای بانک که ربای مسلم است بسیاری از خانواده‌ها را نابود کرده است .بالا رفتن هزینه‌های خدماتی و معوقات پرداخت نشده از […]

فارس: امام جمعه نجف آباد در پایان راهپیمایی ۱۳ دی ماه ۹۶ با تأکید بر تلاش هر چه بیشتر مسؤولان در برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم افزود: مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند، مشکلات مؤسسات مالی، دیرکردهای بانک که ربای مسلم است بسیاری از خانواده‌ها را نابود کرده است .بالا رفتن هزینه‌های خدماتی و معوقات پرداخت نشده از عمده مشکلات مردم است.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی بیان داشت: از ریخت‌وپاش‌ها کم کنید به مردم برسید که عظمت این کشور به کاخ‌ها و مناره‌ها نیست. عظمتش به مردم فهیم، غیور و ارزشمند است. شما مسؤولان امروز تکلیفتان خیلی سخت‌تر شده نباید به دنبال تضعیف یکدیگر باشید که این کار خیانت به ملت است.

حسناتی در پایان از نماینده مجلس خواستار تشکیل کمیته‌ای برای بیان مشکلات مردم شد.

سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نیز در پیامی که پایگاه خبری این مجموعه منتشر کرده، گفته است: مردم مومن و متعهد، انقلابی و شهید پرور شهرستان نجف آباد بار دیگر با ابراز انزجار از حرکات ساختارشکن تعدادی قلیل ضمن تاکید بر خواسته به حق مردم با حضوری دشمن شکن، وحدت، اقتدار و همدلی خود را به نمایش گذاشته  و نشان دادند که تهدید و ارعاب دشمنان و دروغ پردازیهای رسانه های استکباری، ذره ای بر اعتقاد و اراده ملت عزیز ایران تاثیر نخواهد گذاشت.

وی ادامه داده: بی شک تجلی حضور حماسی مردم در سال اقتصاد مقاومتی،  تولید و اشتغال  نشانه ثبات قدم در تحقق اهداف امام، انقلاب و شهدا بوده و با این راهپیمایی گسترده؛  به استکبار و فهماندند دسیسه های دشمنان نمی تواند مردم فهیم ایران را از نظام مقدس اسلامی جدا سازد.

در بخش دیگری از پیام فرماندار آمده است: از زحمات تمامی خدمتگذاران عرصه امنیت و آرامش اعم از نیروهای انتظامی، بسیجیان جان برکف و سربازان گمنام امام زمان (عج) و پشتیبانی کنندگان،  به ویژه لشکر سرافراز ۸نجف اشرف و تمامی مردم عزیز و سلحشور تشکر  می نمایم.