مشکلات «بازار شب»+ پاسخ مسئولان
مشکلات «بازار شب»+ پاسخ مسئولان

برخی از دست فروشان مستقر در بازار شب که در کنار گلزار شهدای نجف آباد ایجاد شده، در تماس با خبرنگار ما اعلام کرده اند: «در بارندگی های اخیر چند باری آب به داخل پوش نفوذ و اذیتمان کرد. جوی های کنار بازار شب نیز مسدود شد و آب بالا زد. بخشی از اجناس ما […]

برخی از دست فروشان مستقر در بازار شب که در کنار گلزار شهدای نجف آباد ایجاد شده، در تماس با خبرنگار ما اعلام کرده اند: «در بارندگی های اخیر چند باری آب به داخل پوش نفوذ و اذیتمان کرد. جوی های کنار بازار شب نیز مسدود شد و آب بالا زد. بخشی از اجناس ما خیس و معیوب شد. ما برای این جا بودن هزینه دادیم، چرا باید رسیدگی نشه! البته از مسئولان برای برپایی این مجموعه متشکریم.»

جواب مسئولان: محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری به عنوان متولی برگزاری این بازار شب گفت: « پوش زده شده برای بازار شب به منظور رفاه فعالین این مجموعه در سرما و بارندگی است و نمی توان آن را به عنوان سازه ای دائمی محسوب کرد. البته در این مدت هر بار که مشکلی برای داربست ها یا پوش بر اثر وزش شدید باد ایجاد شد، نیروهای ما رسیدگی لازم را داشته اند. این مورد هم پیگیری خواهد شد.»

البته گویا داربست و پوش ایجاد شده برای این مجموعه با مساعد شدن هوا، حذف خواهد شد و دست فروشان به همان شکل قبل ادامه کار خواهند داد.

از این پس قصد داریم مشکلات مطرح شده توسط مخاطبان را همراه با جواب مسئولان مربوطه منعکس کنیم.