مشکلات کشور به دلیل «بی عاری» مسئولان و جوانان است
مشکلات کشور به دلیل «بی عاری» مسئولان و جوانان است

ایمنا:امام جمعه نجف آباد گفت: بیشتر مشکلاتی که امروز کشور با آن درگیر است ریشه در بی عاری و تنبلی مسئولان و یا خود مردم و به ویژه جوانان دارد و با تمرکز بیشتر بر توان داخلی در کنار تلاش شبانه روزی امکان رفع آن ها وجود دارد. حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود: «انقلابی شدن آسان […]

ایمنا:امام جمعه نجف آباد گفت: بیشتر مشکلاتی که امروز کشور با آن درگیر است ریشه در بی عاری و تنبلی مسئولان و یا خود مردم و به ویژه جوانان دارد و با تمرکز بیشتر بر توان داخلی در کنار تلاش شبانه روزی امکان رفع آن ها وجود دارد.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی افزود: «انقلابی شدن آسان است ولی انقلابی ماندن سخت خواهد بود. بسیاری از کسانی که در مقابل حضرت علی ایستادند، جانبازان نبردها و سیلی خوردگان دوران پیامبر بودند ولی نتوانستند تا آخر در این مسیر باقی بمانند.»

حسناتی نگرانی برخی برای تبدیل  شهید حججی به یک امامزاده را بی دلیل دانست و گفت: «تمامی ارزش های دینی ما ممکن است بر اثر افراط و تفریط دستاویز برخی افراد نادان و بعضا شیاد قرار گیرد و در این خصوص هم بایستی دقت و مواظبت های لازم صورت گیرد.»

وی خاطر نشان کرد: «در برابر تهاجم فرهنگی غرب کشورهایی مانند هند و پاکستان لباس خود را حفظ کردند ولی زبانشان را از دست دادند و در عوض ما ایرانی ها با وجود زنده نگه داشتن زبان فارسی، نتوانستیم پوشش خود را حفظ کنیم. امروز نیز قرار نیست قدم به قدم عقب نشینی کرده و مجری اهداف آن ها باشیم.»