مصاحبه نیروهای واحد اطلاعات لشکر۸ در سال۶۶+فیلم
مصاحبه نیروهای واحد اطلاعات لشکر۸ در سال۶۶+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که تیرماه سال 66 در آستانه عملیات نصر5 در ارتفاعات اطراف سردشت ضبط شده، پنج نفر از رزمندگان لشکر8نجف‌اشرف که چهار نفرشان عضو واحد اطلاعات‌عملیات لشکر هستند، مصاحبه می‌کنند.

مصاحبه نیروهای واحد اطلاعات لشکر۸ در سال۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که تیرماه سال ۶۶ در آستانه عملیات نصر۵ در ارتفاعات اطراف سردشت ضبط شده، پنج نفر از رزمندگان لشکر۸نجف‌اشرف که چهار نفرشان عضو واحد اطلاعات‌عملیات لشکر هستند، مصاحبه می‌کنند.

در ابتدای فیلم، رزمنده‌ای با نام‌خانوادگی عسگری‌فر از خمینی‌شهر (بعد از انتشار فیلم، یکی از مخاطبان نوشت: « سلام. نام مصاحبه شونده از خمینی شهر. حسین عسگری فر؛ برادر سردار شهید محمد علی عسگری فر می باشد که درحال حاضر دارای شغل آزاد میباشد) مصاحبه می‌کند. این رزمنده واحد اطلاعات‌عملیات که برادرش محمدعلی عسگری‌فر قبل از این به شهادت رسیده، نام کوچکش را نمی‌گوید.

نفر بعدی، مجید ایوبی رزمنده اهل نجف‌آباد واحد۱۰۱ یا همان اطلاعات‌عملیات است که در طول مصاحبه‌اش، سرش را بیش از حد معمول پایین نگه داشته و در اواسط صحبت‌ها، یکی از دوستانش از سرِ شوخی، سرش را به زور بالا می‌آورد.

نفر بعدی که مصاحبه‌کننده قصد می‌کند با او مصاحبه کند، چند لحظه‌ای تلاش می‌کند از کادر دوربین و مصاحبه فرار کند ولی در نهایت، با تلاش حاضرین، پایِ مصاحبه می‌آید.

او، فضل‌الله شیروانی است؛ اهل رهنان خمینی‌شهر و یکی از رزمندگان باسابقۀ واحد اطلاعات‌عملیات لشکر۸نجف.

نفر بعدی، ناصر قاسمی از کا شان است که فقط در حد بیان نام و نام‌خانوادگی‌اش حرف می‌زند و به سرعت از جلوی دوربین می‌رود.

آخرین نفر هم غلامحسین جوزقیان از نجف‌آباد صحبت می‌کند که نام واحدش را بیان می‌کند ولی ما به روشنی متوجه عنوان آن نمی‌شویم.

پس از انتشار فیلم، یکی از مخاطبان نوشت: « فردی که در فیلم با رزمندگان اطلاعات عملیات مصاحبه می‌کند، خودش از نیروهای همین واحد است؛ به نام سعید شهسواری از نجف آباد که دبیر بازنشسته آموزش پرورش می باشد.»

یکی دیگر از مخاطبان هم به دنبال انتشار اولیه فیلم، بیان داشت: « سلام. غلامحسین جوزقیان دراواخرو بعدازجنگ نام خودش را به غلامحسین جاویدان تغییر داد.»

تصاویر،تزیینی هستند.

رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف در دفاع مقدس

رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف در دفاع مقدس

مصاحبه نیروهای واحد اطلاعات لشکر۸ در سال۶۶+فیلم