مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره پلیس نجف آباد
مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره پلیس نجف آباد

گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان از مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتری های این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان در مصاحبه خبری با این پایگاه افزود : […]

گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان از مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتری های این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان در مصاحبه خبری با این پایگاه افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد “۳۴۰″ فقره پرونده با موضوعات مختلف به دوایر مشاوره کلانتری های این شهرستان ارجاع شده است .

وی تصریح کرد: کارشناسان مشاوره و مددکاری این دوایر با بهره گیری از علوم و فنون روانشناسی و آسیب شناسی به موقع با ارائه راه حل علمی و مناسب بیش از ۷۵ درصد پرونده ها را به مصالحه ختم کرده اند.

سرهنگ جعفری نژاد در ادامه افزود: بیشترین موضوع پرونده های ارجاع شده به کارشناسان مشاوره ، مسائل خانوادگی و نزاع بوده است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوایر مشاوره مستقر در کلانتری های این شهرستان آماده ارائه هرگونه مشاوره تخصصی در حوزه های مختلف اجتماعی هستند .شهروندان می توانند با بهره گیری از ظرفیت موجود و تجربیات اجتماعی وانتظامی کارشناسان این دوایر ،مشکلات خانوادگی و چالش های پیش روی خود را مرتفع و حل و فصل کنند.