مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتریها در نجف آباد اصفهان
مصالحه ۷۵ درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتریها در نجف آباد اصفهان

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان از مصالحه ۷۵درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتریهای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۸۰ فقره پرونده به […]

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان از مصالحه ۷۵درصدی پرونده های دوایر مشاوره کلانتریهای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۸۰ فقره پرونده به دوایر مشاوره کلانتری های شهرستان ارجاع شده که از این تعداد با اقدامات مشاوره ای و روانشناسی کارشناسان مددکاری بیش از ۷۵ درصد از آنان منجر به صلح و سازش شده است.

“سرهنگ جعفری نژاد” در ادامه گفت: بیشترین پرونده های ارجاع شده به کارشناسان مشاوره ، مسائل و اختلافات خانوادگی ، نزاع و درگیری بوده است .

وی اظهار داشت: استقرار مشاور و مددکار اجتماعی در واحدهای انتظامی چند سالی است که به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی راه اندازی شده و هدف از پایه گذاری مراکز مشاوره ،رفع اختلافات و تعارض طرفین پرونده همچنین شناسایی آسیب ها و ارائه راه حل مناسب می باشد .

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دوایر مددکاری مستقر در شهر نجف آباد آماده ارائه هرگونه مشاوره تخصصی در حوزه های مختلف اجتماعی ، همچنین بهره گیری از ظرفیت موجود و تجربیات اجتماعی وانتظامی کارشناسان در رفع مشکلات خانوادگی و چالشهای پیش روی می باشند.