معرفی بیش از ۴۰ نفر به عنوان گزینه های شهرداری نجف آباد
معرفی بیش از ۴۰ نفر به عنوان گزینه های شهرداری نجف آباد
کانال منتسب به شورای ششم نجف آباد در ایتا که توسط یکی از اعضا مدیریت می شود، اسامی بیش از چهل نفر را منتشر و اعلام کرده که شهروندان و نخبگانشهر، این افراد را برای انتخاب به عنوان شهردار آینده نجف آباد، پیشنهاد کرده اند.

معرفی بیش از ۴۰ نفر به عنوان گزینه های شهرداری نجف آباد

کانال منتسب به شورای ششم نجف آباد در ایتا که توسط یکی از اعضا مدیریت می شود، اسامی بیش از چهل نفر را منتشر و اعلام کرده که شهروندان و نخبگان شهر، این افراد را برای انتخاب به عنوان شهردار آینده نجف آباد، پیشنهاد کرده اند.

در ادامه نیز از معرفی کنندگان این افراد خواسته شده که تا ۱۲ ظهر پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، رزومه و خلاصه طرح و برنامه های پیشنهادی این افراد را به دست اعضای شورای شهر برسانند تا شورا، از افراد واجد شرایط، به شکل حضوری مصاحبه کند. در بخش دیگری از این مطلب هم شرایط شهردار مورد نظر، مطابق بخشنامه های وزارت کشور اعلام شده و بر سکونت شهردار منتخب در نجف آباد به عنوان یک الزام تاکید شده است.

شورای ششم، پیش از این هم کارنامه حدود ۴۰ نفر را بررسی کرده و به ۴نفر رسیده بود که با انتخاب حبیب قاسمی گزینه اصلی ۵نفر از اعضاء به عنوان شهردار شهرضا، ۳نفر دیگر نیز طی یک رای گیری کنار گذاشته شدند و شورا به اول خط برگشت.

اطلاعات بیشتر را می توانید در کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/shora6_navaynajaf مشاهده کنید.

شورای ششم نجف آباد

شورای ششم نجف آباد

نقدی بر اسامی منتشر شده

در بین این اسامی، افرادی وجود دارند که در حال حاضر جایگاهی بسیار بالاتر و مهم تر از شهرداری نجف آباد دارند و به طور قطع چنین پیشنهادی را قبول نخواهند کرد. برخی نیز پیش از این در لیست اولیه شورای ششم قرار داشته اند و نتوانسته اند نظر منتخبان مردم را جلب کنند.

تعدادی هم کمترین سابقه ای در مدیریت شهری یا جایگاه های مشابه ندارند؛ حتی یک روز سابقه کار در یک دهیاری کوچک. به نظر می رسد، این گروه نیز هیچ شانسی برای اداره شهر نجف آباد با حدود سیصد هزار نفر جمعیت و بودجه سالیانه ۴۰۰ میلیارد تومان نخواهند داشت. آن ها فقط می توانند دل خوش باشند که به همت خودشان یا لطف دوستان شان، روزی به عنوان گزینه شهرداری نجف آباد، مطرح بوده اند.

بخش دیگری از این افراد هم، روح شان از این موضوع خبر ندارد و حتی اگر کارنامه شان بررسی و تایید شود، بعید است تمایلی برای حضور در این جایگاه داشته باشند.

این که شورای شهر از نقطه نظرات مردم و کارشناسان برای انتخاب شهردار استفاده کنند، اقدام مبارکی است ولی بایستی به این نکته نیز توجه کرد که این فرآیند، یک کار تخصصی است و هر کسی نمی تواند در خصوص آن نظر دهد. بد نیست اعضای شورای شهر در راستای شفافیت که شعار اصلی شان است، مشخصات و سوابق علمی و اجرایی کسانی که به اسم «نخبه»، این گزینه ها را مطرح کرده اند را منتشر کنند تا عیار تصمیمات شورا، بهتر مشخص شود.

روال شوراهای شهر در انتخاب شهردار به این گونه است که هر کدام از اعضاء با توجه به تجربیات و دانسته های خود، یک یا چند نفر را به صحن شورا معرفی می کند تا در نهایت از بین آن ها، گزینه نهایی انتخاب شود.

 

اسامی منتشر شده در کانال منتسب به شورای ششم نجف آباد، به ترتیب حروف الفبا، به شرح زیر است:

محمد علی احمدی
علیرضا اطهری فرد
عبدالرسول امامی
حسین امیری
باقری
محمود بخشی
علی پزشکی
مجید جوهری
سید مرتضی حسام نژاد
حسن حجتی
حسین حجتی
مجید حججی
احمد رضایی
قربان سیفی
حمید شهبازی
حسینعلی صادقی
علیرضا صلواتی
سید رضا طباطبایی
خانم طغیانی
حمید عشقی
محمود عیدی
مریم فرخی
حمیدرضا فرهنگ
علی قاسم زاده
احمد کرباسی
وجیهه کرداریان
علی اکبر کیهانی
حمید گله داری
ابراهیم گوگونانی
سید عبدالرضا لقمانی
بابک محمدی
میثم محمدی
عیسی محمود صالحی
علیرضا ملاکبیری
سید مرتضی موسویان
سیروس میرزایی
کیومرث محمد پور
علی محمدی کیا
رسول موسویان
رضا واعظ مقدم
علی هنردان
هویدا

شهرداری نجف آباد

شهرداری نجف آباد

معرفی بیش از ۴۰ نفر به عنوان گزینه های شهرداری نجف آباد