معین:اصلاح طلبان برای حل مشکلات کشور برنامه دارند
معین:اصلاح طلبان برای حل مشکلات کشور برنامه دارند

فتح الله معین پنجشنبه شب در همایش اصلاح طلبان استان اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، افزود: در دوره های مختلف که کشور با مشکلات عدیده مواجه شده است، اصلاح طلبان با رفع مشکلات کشور، برطرف شدن گرفتاریهای مردم را به دوش کشیده اند. وی بااشاره به حمایت گروههای اصلاح طلب از رئیس […]

فتح الله معین پنجشنبه شب در همایش اصلاح طلبان استان اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، افزود: در دوره های مختلف که کشور با مشکلات عدیده مواجه شده است، اصلاح طلبان با رفع مشکلات کشور، برطرف شدن گرفتاریهای مردم را به دوش کشیده اند.
وی بااشاره به حمایت گروههای اصلاح طلب از رئیس جمهوری و برنامه های دولت تدبیر و امید بویژه در عرصه سیاست خارجی، تصریح کرد: استقبال مردم از برنامه های آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری برائت از برنامه های دولت قبل و رفتارهای گذشته بود.
وی با بیان اینکه برنامه های دولت گذشته موجب شکاف بین مردم و حاکمیت شد تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت روحانی و اتخاذ سیاست های منطقی و عقلانی بویژه در امور خارجه ، شکاف بوجود آمده ترمیم و امید در جامعه احیا شد.
معین اضافه کرد: کشور متعلق به همه ملت ایران است و همه گروههای سیاسی رقابت برای ارائه برنامه بهتر جهت پیشرفت و توسعه کشور را حق طبیعی خود می دانند و گروههای اصلاح طلب نیز برای حل مشکلات کشور در انتخابات پیش رو برنامه داشته و با قدرت در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
عضو شورای راهبردی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: حضور گروههای اصلاح طلب در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای زدودن مشکلات کشور و پرکردن خلاءهای ایجاد شده بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی به اقدامات جبهه اصلاحات استان اصفهان برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: زمینه سازی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات و جلب حداکثری مشارکت مردم از جمله اقدامات جبهه اصلاحات استان اصفهان است.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نادی نماینده پیشین مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان خاطراتی از مشکلات اقتصادی کشور در اوایل انقلاب و شرایط کشور تصریح کرد: در هشت سال گذشته مشکلات کشور سنگین تر از دوران اوایل انقلاب نبود اما برای حل این مشکلات از خرد جمعی استفاده نشد.
وی اظهارکرد: کشور ایران از سرمایه های عظیم نیروی انسانی و تحت الارضی بسیار برخوردار است که براحتی می توان به نحو احسن از این سرمایه ها استفاده کرد.
حجت الاسلام نادی اظهارکرد: برای حل مشکلات کشور و بهره مندی از سرمایه های عظیم کشور نیازمند نیروهای صادق، دارای اندیشه و فکر و معتقد به خرد جمعی و پایبندی به منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی هستیم.
وی برقراری ارتباط قوی گروههای اصلاح طلب در کشور را خواستار شد و افزود: برای موفقیت در دست یابی به اهداف نیازمند آن هستیم تا ارتباط گروههای اصلاح طلب در همه استان های کشور با یکدیگر برقرار و زمینه تبادل نظر این گروهها فراهم شود.
دومین همایش اصلاح طلبان استان اصفهان پنجشنبه شب در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و در این همایش راهبردها و اقدامات انجام شده جبهه اصلاحات استان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تبیین شد.

منبع:ایرنا