مقام اول دانشجوی نجف آبادی در جشنواره مفاخر ملی کشور
مقام اول دانشجوی نجف آبادی در جشنواره مفاخر ملی کشور

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در بخش شعر این جشنواره ، ˈاحسان کمالˈ از دانشگاه پیام نور نجف آباد استان اصفهان به عنوان نخست دست یافت. نخستین جشنواره سراسری مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب که روز دوشنبه همزمان با روز شیراز با حضور برخی چهره های مطرح […]

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در بخش شعر این جشنواره ، ˈاحسان کمالˈ از دانشگاه پیام نور نجف آباد استان اصفهان به عنوان نخست دست یافت.

نخستین جشنواره سراسری مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب که روز دوشنبه همزمان با روز شیراز با حضور برخی چهره های مطرح ادبیات کشور در کنار شاعران جوان در این شهر گشایش یافت، امروز سه شنبه با بازدید شرکت کنندگان از آثار تاریخی و فرهنگی استان فارس به کار خود پایان داد.

در بخش مقاله نیزˈ فروغ کریمی حسین آبادی ˈاز دانشگاه پیام نور اصفهان با مقاله ˈبررسی وجوه تمایز هایکو و شعر کوتاه مدرن فارسیˈ لوح و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

همچنین از دانشگاه پیام نور استان اصفهان به خاطر کسب بیشترین رتبه در آثار برتر و شایسته تقدیر ، قدردانی شده است.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، فراخوان این جشنواره در دو قالب شعرآزاد، مقاله و پژوهش دی ماه پارسال آغاز شد که با ارسال ۲۳۰ اثر همراه بود.

مظلومیان اظهار کرد: شعرخوانی دانشجویان برگزیده و صاحبان آثار شایسته تقدیر، ارائه مقاله برگزیده به صورت شفاهی، بازدید از اماکن دینی،تاریخی و گردشگری استان فارس و برپایی نمایشگاه جانبی شامل آثار خوشنویسی و عکاسی دانشجویان پیام نور، نمایشگاه غذاهای محلی و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب از برنامه های پیش بینی شده برای این جشنواره است