مقدمات برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراها در نجف آباد کلید خورد
مقدمات برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراها در نجف آباد کلید خورد

خبرگزاری ایمنا: فرماندارنجف آباد گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد. به گزارش خبرنگار ایمنا در نجف آباد، سیروس محمودی در نخستین کنفرانس خبری خود پیرامون […]

خبرگزاری ایمنا: فرماندارنجف آباد گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا از میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در نجف آباد، سیروس محمودی در نخستین کنفرانس خبری خود پیرامون برگزاری انتخابات با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: در همین راستا علاوه بر تشکیل هیئت های بخش های مرکزی و مهردشت نجف آباد هیئت اجرایی شهرستان نیز به ریاست فرماندار و سه عضوحقوقی دیگر در کنار هشت نفر از معتمدان منطقه تشکیل خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه و ابراز وفاداری به قانون اساسی را از جمله مهمترین شرایط کاندیداها بر شمرد و تصریح کرد: کاندیداهای شهرهای با جمعیت بالاتر از ۲۰ هزار نفر، کمتر از ۲۰ هزار نفر، روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار و روستاهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ نفر باید به ترتیب دارای حداقل مدرک کارشناسی و یا معادل آن، فوق دیپلم، دیپلم و سواد خواندن و نوشتن باشند و سن آنها نیز از ۲۵ سال کمتر نباشد.
فرماندار نجف آباد همچنین ۲۶ فروردین ماه را آغاز رسمی ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا دانست و افزود: به منظور تعیین معتمدان هیئت اجرایی نیز، ۳۰ نفر از افراد شاخص اقشار مختلف انتخاب و پس از تایید صلاحیت آنها توسط هیئت نظارت کار انتخاب اعضای هیئت اجرای صورت خواهد گرفت.
بابک ایران‌پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری وی‍ژه نجف آباد نیز در این جلسه با اعلام آمادگی تمامی دستگاه های مسوول به منظور برگزاری پرشور انتخابات در خردادماه گفت: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی که به برکت خون شهیدان و صبر و استقامت مردم به این کشور عطا شده در طول این سالها همواره با رهنمود های مقام معظم رهبری از گزند توطئه های دشمنان در امان مانده است.
جانشین رییس ستاد انتخابات شهرستان خاطر نشان کرد: کاندیداهای شرکت در این عرصه باید احترام به اصول و ارزش های اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نگاه وظیفه گرایانه و خداپسندانه به ثبت نام و قرارگرفتن در معرض انتخاب مردم و پرهیز از انگیزه های مادی و حب دنیا را به عنوان مهمترین توصیه های بزرگان دین و کشور مورد توجه قرار دهند