مهران غفوریان نیمه شب به جشن پرستار نجف آباد رسید
مهران غفوریان نیمه شب به جشن پرستار نجف آباد رسید

در جشنی که دیشب قرار بود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان در سالن شهروند به مناسبت روز پرستار با حضور مهران غفوریان از ساعت ۷ شب شروع شود، غفوریان با تاخیری بیش از پنج ساعته نزدیک به چهل دقیقه بامداد در سالن خالی از جمعیت حاضر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

در جشنی که دیشب قرار بود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان در سالن شهروند به مناسبت روز پرستار با حضور مهران غفوریان از ساعت ۷ شب شروع شود، غفوریان با تاخیری بیش از پنج ساعته نزدیک به چهل دقیقه بامداد در سالن خالی از جمعیت حاضر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نجف آباد نیوز در این مراسم که با تبلیغات سنگینی نیز همراه بود شهروندان حاضر که تعداد آنها به حدود دویست نفر نیز می رسد پس از تهیه بلیط های ۱۴ هزار تومانی به قصد جشنی با شکوه درسالن شهروند حاضر شده بودند که پس از تاخیر نزدیک به یک ساعته و تحمل سرمای فضای بیرون امکان ورود به داخل سالن را پیدا کردند.

پس از این اتفاق نیز برگزار کنندگان مجبور شدند برنامه های مختلفی را برای اتلاف وقت و رساندن مهران غفوریان به روی صحنه بیاورند ولی با وجود تمامی کارهای صورت گرفته،مهمان اصلی امکان حضور به موقع در جشن را پیدا نکرد و بخش عمده حاضرین در جلسه با ناراحتی و اعتراض محل سالن را ترک کردند.

به گفته یکی از حاضرین در برنامه نیز نهایتا غفوریان که دلیل اصلی تاخیرش را حضور در صحنه فیلمبرداری عنوان کرده بود،تنها در حدود ۱۰ دقیقه نزدیک به ساعت ۱ بامداد در میان مردم حاضر شد.