موانع فعالیت کانون‌های مساجد نجف‌آباد باید برطرف شود
موانع فعالیت کانون‌های مساجد نجف‌آباد باید برطرف شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: نگاه به مسائل فرهنگی شعاری نباید باشد و برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی، موانع فعالیت کانون‌های مساجد نجف‌آباد باید برطرف شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرامرز رادمنش شامگاه چهارشنبه در جلسه منطقه‌ای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر و تیران و کرون اظهار کرد: با وجود اهمیت […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: نگاه به مسائل فرهنگی شعاری نباید باشد و برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی، موانع فعالیت کانون‌های مساجد نجف‌آباد باید برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرامرز رادمنش شامگاه چهارشنبه در جلسه منطقه‌ای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر و تیران و کرون اظهار کرد: با وجود اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در کشور و تاکید مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی، نگاه به این حوزه مهم یک نگاه شعاری بوده و باید از نگاه شعاری خارج شود.

وی با بیان اینکه ورود به حوزه فرهنگی سخت است، افزود: مسائل فرهنگی در رأس امور کشور بوده ولی ورود به مسائل فرهنگی سخت و با موانعی روبرو است که باید موانع بر سر راه برنامه‌های فرهنگی برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف‌آباد بیان کرد: تشکیل اتاق فکر برای فعالیت‌های کانون‌های مساجد یک ضرورت و در اعتلای فرهنگی و توسعه فعالیت های این مراکز موثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی‌شهر نیز در این جلسه جایگاه مسجد در دوران انقلاب و پس از آن را مهم دانست و گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم با محوریت مساجد فعالیت‌های مردمی را برای پیروزی انقلاب انجام داده‌اند.

وی افزود: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گامی اساسی در انجام فعالیت‌های فرهنگی در هر منطقه و آغازی برای فعالیت‌های فرهنگی است.