میزبانی نجف آباد از مسابقات فوتبال دانشجویان کشور
میزبانی نجف آباد از مسابقات فوتبال دانشجویان کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود. سید محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود، اظهار […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

سید محمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات ۲۹ تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به مدت زمان هشت روزه این مسابقات تصریح کرد: رقابت‌های فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور از ۲۷ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا چهارم اسفند ماه ادامه پیدا می‌کند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد این رقابت‌ها در پنج گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی برگزار شده و دور اول به صورت دوره‌ای و بقیه مسابقات به صورت حذفی به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: ۴۶۰ ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی هستند.

امیری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بهترین امکانات و فضاهای ورزشی را در بین واحدهای دانشگاه آزاد در اختیار دارد، تاکید کرد: ظرفیت بالای این دانشگاه در برگزاری مسابقات ورزشی موجب شده تا در سال‌های اخیر میزبانی سه دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات و تورنمنت‌های مختلف را بر عهده داشته است.