نابودی باند سارقان و مالخران /کشف ۱۵۰ میلیون اموال سرقتی در نجف آباد
نابودی باند سارقان و مالخران /کشف ۱۵۰ میلیون اموال سرقتی در نجف آباد

ایمنا: سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد  گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که این اقدامات منجر به دستگیری یکی از سارقان شد. این مقام انتظامی ادامه داد:این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به […]

ایمنا: سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد  گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که این اقدامات منجر به دستگیری یکی از سارقان شد.
این مقام انتظامی ادامه داد:این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال از منازل مردم با همدستی دو سارق و مالخری دو نفر دیگرخبر داد.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی دو سارق و دو مالخر این پرونده نیز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر  و ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان گفت:یکی از دلایل سرقت از منازل مالباختگان سهل انگاری آنان در خصوص استفاده از امکانات بازدارنده مانند قفل کردن درب وپنجره بوده است وجا دارد شهروندان گرامی در حفظ اموال خود بیشتر دقت کرده تا زمینه این گونه اقدامات برای مجرمان فراهم نشود. (تصویر تزیینی است)