نامگذاری کتابخانه دانشگاه آزاد نجف آباد به نام مرحوم سید احمد خمینی
نامگذاری کتابخانه دانشگاه آزاد نجف آباد به نام مرحوم سید احمد خمینی

رییس و احد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی از نامگذاری کتابخانه این دانشگاه به نام مرحوم سید احمد خمینی خبر داد. به گزارش خبرنگار «اعزامی» خبرگزاری دانشوجیان ایران (ایسنا)، محمد امیری در شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نجف آباد، با بیان اینکه این واحد دانشگاهی به بزرگترین مرکز آموزش عالی استان اصفهان […]

رییس و احد نجف آباد دانشگاه آزاد اسلامی از نامگذاری کتابخانه این دانشگاه به نام مرحوم سید احمد خمینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار «اعزامی» خبرگزاری دانشوجیان ایران (ایسنا)، محمد امیری در شصت‌وهفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نجف آباد، با بیان اینکه این واحد دانشگاهی به بزرگترین مرکز آموزش عالی استان اصفهان تبدیل شده است،‌ گفت: این اتفاق مهم را مدیون خون شهدا هستیم و رسیدن به این جایگاه از برکت خون شهداست.

وی افزود: ما یکی از بزرگترین کتابخانه‌های کشور را با مساحت ۳۵ هزار متر مربع داریم که به دست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد که تا الان نام‌های زیادی برای این کتابخانه پیشنهاد شده است، اما هیچکدام از آنها به دل مسئولان دانشگاه نچسبید.

امیری تصریح کرد: به دلیل حقی که مرحوم سید احمد خمینی بر گردن ما دارد، امروز کتابخانه دانشگاه را به نام ایشان نامگذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه واحد نجف آباد در ابتدای تاسیس در سال ۶۴ هزینه راه‌اندازی دانشگاه را نداشت، گفت: برای راه اندازی دانشگاه اموال شهید میردامادی را که وصیت کرده بود در راه امور فرهنگی هزینه شود، فروخته شد و یک میلیون تومان فراهم شد و این واحد با آن مبلغ کار خود را آغاز کرد.