نجات مادر و فرزند از دل آتش+ تصاویر
نجات مادر و فرزند از دل آتش+ تصاویر

روابط عمومی آتش نشانی نجف آباد:آتش‌نشانان در عملیاتی حساس موفق شدند مادر و کودک ۲ ساله اش را از میان شعله‌های آتش یک منزل مسکونی نجات دهند. روز گذشته ساعت ۸:۵۴طی تماس مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ و۱ به محل […]

روابط عمومی آتش نشانی نجف آباد:آتش‌نشانان در عملیاتی حساس موفق شدند مادر و کودک ۲ ساله اش را از میان شعله‌های آتش یک منزل مسکونی نجات دهند.

روز گذشته ساعت ۸:۵۴طی تماس مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ و۱ به محل آتش‌سوزی واقع در خیابان ۱۷ شهریور غربی نجف آباد اعزام شدند.


حسن مطوری مدیر روابط عمومی سازمان در این باره افزود: آتش‌سوزی در اتاق خواب طبقه دوم یک واحد مسکونی رخ داده و در حال سرایت به دیگر نقاط بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند. گروه اول با بستن دستگاه تنفسی و استفاده از چند حلقه لوله آبدهی، شعله‌های آتش را مهار کردند و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات ایمنی و نجات وارد کانون آتش‌سوزی شدند و کودک ۲ ساله و مادرش را بسرعت از میان شعله‌های آتش و دود، بیرون کشیدند و به وسیله دستگاه تهویه، دود ناشی از آتش‌سوزی را که تمام قسمت های منزل مسکونی را فرا گرفته بود، تخلیه کردند.

مطوری در پایان گفت: علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.