نجف‌آباد قطب دوی استقامت بزرگسالان در استان اصفهان است
نجف‌آباد قطب دوی استقامت بزرگسالان در استان اصفهان است

نوربخش باقری  اظهار کرد: مسابقات دو استقامت بزرگسالان و سالمندان استان اصفهان به انجام رسید و برترین‌های این دوره از مسابقات در گروه مردان مشخص شدند. وی با اشاره به هوای بارانی اصفهان در روز برگزاری این مسابقات تاکید کرد: بیش از ۴۰ شرکت کننده در این مسابقات حاضر شدند که با توجه به رده‌های سنی […]

نوربخش باقری  اظهار کرد: مسابقات دو استقامت بزرگسالان و سالمندان استان اصفهان به انجام رسید و برترین‌های این دوره از مسابقات در گروه مردان مشخص شدند.

وی با اشاره به هوای بارانی اصفهان در روز برگزاری این مسابقات تاکید کرد: بیش از ۴۰ شرکت کننده در این مسابقات حاضر شدند که با توجه به رده‌های سنی شرکت کننده باید اعتراف کنیم این مردان پولادین با اراده آهنین برای ما الگو به شمار می‌آیند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان افزود: بیشترین شرکت کننده در این رقابت‌ها از شهرستان نجف آباد بود که باید از هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه باید تعداد مسابقات دوی استقامت بزرگسالان و سالمندان در سطح استان افزایش پیدا کند، یادآور شد: باید در سال بیش از یک مسابقه دوی استقامت برگزار کنیم زیرا جدا از بحث ورزش، این مسابقات موجب رفاقت و پیوند خوردن بین ورزشکاران شده و هم افزایی زیادی بین ورزشکاران ایجاد می‌کند.

گفتنی است؛ مسابقات دوی استقامت بزرگسالان که حکم انتخابی مسابقات تیم ملی را داشت، در ۹ رده سنی در اتوبان سپاهان شهر برگزارشده و به نفرات برتر هر رده از سوی هیئت ورزش‌های همگانی حکم قهرمانی اهدا شد.

منبع:خبرگزاری فارس- اصفهان