نجف‌آباد ۵۱ معلم شهید را تقدیم انقلاب کرده است
نجف‌آباد ۵۱ معلم شهید را تقدیم انقلاب کرده است

مهدی ابراهیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد  گفت: نجف‌آباد ۵۱ فرهنگی شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به تمام مسئولان و دانش‌آموزان اضافه کرد: هفته دفاع مقدس و رنگ ایثار و مقاومت از مدرسه‌ای آغاز شده که این مدرسه […]

مهدی ابراهیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد  گفت: نجف‌آباد ۵۱ فرهنگی شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به تمام مسئولان و دانش‌آموزان اضافه کرد: هفته دفاع مقدس و رنگ ایثار و مقاومت از مدرسه‌ای آغاز شده که این مدرسه ۲۳۴ شهید دانش‌آموز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد با اشاره به هم‌زمانی آغاز بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این هم‌زمانی خیرات و برکات بسیاری را برای جامعه دارد و دانش‌آموزان به دنبال این تقارن در کنار مهر با فرهنگ ایثار و مقاومت نیز آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دبیرستان شهید محمد منتظری تنها آموزشگاه در کشور بوده که در دوران دفاع مقدس حدود یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز داشته که ۲۳۴ نفر از این دانش‌آموزان به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، ادامه داد: در آن دوران تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه به جبهه‌ها می‌رفته‌اند و برای دفاع از کشور و ارزش‌های ایران اسلامی با تمام توان خود تلاش کرده‌اند.

ابراهیم با بیان اینکه دانش‌آموزان دیروز باید از دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثار‌گران الگو بگیرند، تاکید کرد: امیدواریم که فرهنگ ایثار و مقاومت در میان دانش‌آموزان نهادینه شود تا بیش از پیش از ارزش‌های اسلام و انقلاب محافظت شود.