نجف آباد؛شهرستان ویژه ۳۰۰ هزار نفری که یک و نیم سال است معاون فرمانداری ندارد
نجف آباد؛شهرستان ویژه ۳۰۰ هزار نفری که یک و نیم سال است معاون فرمانداری ندارد

شهرستان سیصد هزار نفری نجف آباد با وجود آنکه در روزهای پایانی سال ۹۲ با حکم وزارت کشور به عنوان دومین شهرستان استان اصفهان به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد ولی در حال حاضر نزدیک به ۱ سال و نیم است که در فرمانداری آن جایگاه معاونت های سیاسی اجتماعی،عمرانی و برنامه ریزی خالی مانده […]

شهرستان سیصد هزار نفری نجف آباد با وجود آنکه در روزهای پایانی سال ۹۲ با حکم وزارت کشور به عنوان دومین شهرستان استان اصفهان به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد ولی در حال حاضر نزدیک به ۱ سال و نیم است که در فرمانداری آن جایگاه معاونت های سیاسی اجتماعی،عمرانی و برنامه ریزی خالی مانده است.

این وضعیت در حالی است که به گفته مسئولان سیاسی شهرستان تاکنون بیش از ۱۳ گزینه مختلف از جناهها و گروه های سیاسی مختلف جهت تصدی این مسئولیت های سنگین معرفی شده اند ولی به دلایل مختلف هیچ کدام از آنها شانس ورود به ساختمان فرمانداری ویژه را پیدا نکرده اند که این امر بارها نیز با انتقاد امام جمعه،نماینده مردم در مجلس و دیگر مدیران شهری مواجه شده است.

به نظر می رسد ادامه این وضعیت صدمات جبران ناپذیری را به آینده این شهرستان مهم استان که در حال حاضر از مشکلات مختلف و متعددی نیز رنج می برد وارد خواهد کرد به طوریکه جبران آنها در سالهای آینده بسیار سخت و در پاره ای موارد نیز غیر ممکن به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که مسعود منتظری معاون سابق عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهر از حدود یک و نیم سال پیش با انتخاب شورای شهر دوره چهارم به عنوان شهردار این شهر ادامه فعالیت می دهد و ایرانپور معاون سیاسی اجتماعی نیز از همان تاریخ پس از تنها چند ماه حضور در این جایگاه، ریاست دفتر برادرش به عنوان نماینده مردم مبارکه در مجلس را بر عهده گرفته است.

با ارتقاء نجف آباد به شهرستان فرمانداری ویژه،طبق قانون تعداد معاونت های آن بایستی به سه معاونت عمرانی،برنامه ریزی و سیاسی اجتماعی افزایش پیدا کند ولی هنوز این اتفاق به دلایل مختلف روی نداده است.

شهرستان نجف آباد که مقام معظم رهبری از آن با عنوان اختصاصی شهر علم و ایثار و شهری که همواره بر قله های رفیع ایثار و جهاد ایستاده در طول سالهای دفاع مقدس و انقلاب با تقدیم بیش از ۲۵۰۰ شهید عنوان نخست کشور را در زمینه های مختلف ایثارگری به خود اختصاص داده است.

منبع:خبرگزاری ایمنا