نجف آباد بار دیگر بوی شهادت گرفت
نجف آباد بار دیگر بوی شهادت گرفت

خبرگزاری ایمنا: با تشییع پیکر جانباز هفتاد درصد شهید سردار ناصر توبه یانی از مقابل ساختمان قدیم بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا، این شهرستان بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس و بدرقه شهیدان خود را زنده کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم که باحضور جمعی از مسئولان،مردم و خانواده […]

خبرگزاری ایمنا: با تشییع پیکر جانباز هفتاد درصد شهید سردار ناصر توبه یانی از مقابل ساختمان قدیم بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا، این شهرستان بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس و بدرقه شهیدان خود را زنده کرد.
به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد در این مراسم که باحضور جمعی از مسئولان،مردم و خانواده این شهید برگزار شد،پیکر سردار شهید ناصر توبه یانی که پس از مجروحیت در سال شصت و دو علاوه بر از دست دادن بینایی دچار ضایعه نخاعی نیز شده بود، پس از نزدیک به سی سال تحمل رنج و سختی در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
توبه یانی که طی عملیات والفجر ۴ و در زمان مجروحیت با بیست و یک سال سن فرماندهی یکی از گردان های لشگر ۴۱ ثار اله کرمان را برعهده داشت، در طول سالهای مجروحیت خود رابطه ای صمیمی با سردار قاسم سلیمانی فرمانده وقت لشگر ۴۱ و فرماندهی فعلی سپاه قدس داشت و همین امر بارها زمینه ساز دیدار این دو همرزم قدیمی طی سالیان اخیر شده بود.
از این سردار پنجاه و دو ساله سپاه که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات فارسی به پایان رسانده بود، پس از ازدواج در سال هفتاد دو دختر ده و شش ساله به یادگار مانده است.
این سردار شهید در عملیات والفجر چهار بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و صدمات ناشی از موج انفجار علاوه بر از دست دادن بینایی خود از ناحیه کمر نیز قطع نخاع شده بود.
مراسم یادبود این شهید بزرگوار دوشنبه نهم دیماه از ساعت هشت و نیم الی ۱۱ صبح در مسجد جامع نجف آباد برگزار خواهد شد

[box type=”shadow” ]تشیع پیکر مطهر جانبازشهید سردارناصر توبیها[/box]