نجف آباد در بین شهرستان های برتر استان از لحاظ تولید شیر و گوشت قرمز قرار دارد
نجف آباد در بین شهرستان های برتر استان از لحاظ تولید شیر و گوشت قرمز قرار دارد

واحد مرکزی خبر: نجف آباد در کنار شهرستان های اصفهان، شاهین شهر، میمه و برخوار عمده تولید کننندگان شیر و گوشت قرمز استان را تشکیل می دهند. افیونی معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت:« تولیدات دامی این استان در سال جاری با افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی به […]

واحد مرکزی خبر: نجف آباد در کنار شهرستان های اصفهان، شاهین شهر، میمه و برخوار عمده تولید کننندگان شیر و گوشت قرمز استان را تشکیل می دهند.

افیونی معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت:« تولیدات دامی این استان در سال جاری با افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی به سیصد و هفتاد و دو هزار تن محصولات به ارزش سه هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد:« شهرستان های کاشان،نائین، اردستان و اصفهان بیشترین تولید گوشت مرغ استان را در حال حاضر به خود اختصاص داده اند.»
لازم به ذکر است که در سال جاری در استان اصفهان هشتاد و سه هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ، ۹۸۳ هزار تن شیر خام، صدو پنجاه و سه هراز تن گوشت مرغ و پنجاه و نه هزار تن گوشت قرمز تولید شده است.
معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان در پایان سخنان خود با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار واحد مرغداری و چهار هزار واحد گاوداری در استان اظهار داشت:« پیش بینی می شود سال آینده سه هزار و ۳۰۰ تن تخم مرغ ، ۲۵ هزار تن شیرخام ، ۹هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ و ۶ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به تولیدات دامی افزوده شود.»